در راستای کنگره ملی شهدای پایتخت، برنامه کنگره شهدای فرهنگیان شهر تهران با حضور امیر نصیرزاده قائم مقام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار حسن زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ درباغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۲۴۳۷
|
۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سرتیپ پاسدار سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه حضرت محمدرسول الله(ص) تهران بزرگ در دومین همایش کنگره شهدای فرهنگیان گفت: ایستادگی و پایداری پیام امروز برگزاری یادواره‌های شهدا است.

سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ با اشاره به اینکه در کشور حدود ۲۲۰ هزار شهید داریم که از بین آنها ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز و پنج هزار شهید معلم داریم، گفت: این اعداد بسیار معنادار است و اگر بخواهیم نقش اقشار دانش آموزی و معلمین را در ترویج فرهنگ ایثار و فرهنگ مقاومت و ایستادگی بیان کنیم بیشترین سهم را می‌توان به قشر فرهنگی اختصاص داد.

 

بزرگترین و پر اهمیت ترین رسالت معلم ها، اثرگذاری است  

سردارحسن زاده با اشاره به اینکه معلم‌ها فکر داشن آموزان را تقویت می کنند، عنوان کرد: ما مدرسه‌ای داریم که ۱۵۰ شهید دارد و این یعنی شهدای ما آگاهانه تصمیم گرفتند که برای دفاع از مردم در جبهه حضور داشته باشند؛ ایستادگی و پایداری پیام امروز برگزاری یادواره‌های شهدا است.

وی افزود: امروز موفقیت‌ها و پیروزی‌های برجسته جبهه مقاومت را مدیون خون پاک شهدای فرهنگی هستیم آنها فرهنگ ایثار، مقاومت و از خود گذشتگی را اینگونه به جا گذاشته و به ما آموختند. امروز در غزه، معلم‌ها و دانش‌آموزان این راه را ادامه داده و جامعه فرهنگی و دانش آموزی افتخار می کنیم.

بزرگترین و پر اهمیت ترین رسالت معلم ها، اثرگذاری است  

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در فرمایشاتشان در بیانیه گام دوم در خصوص آینده انقلاب، بیش از ۴۰ مورد جوانان و نوجوانان را خطاب قرار داده‌اند.

سردار حسن زاده با بیان اینکه امروز بزرگترین جریان در حمایت از مردم فلسطین آغاز و انزجار از رژیم صهیونیستی شکل گرفته است، اظهار کرد: بزرگترین و پر اهمیت ترین رسالت معلم ها، اثرگذاری است. آنها با تاسی از شهدا می توانند فرهنگ شهدا را برای آینده انقلاب روشن نمایند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار