امام‌جمعه ایلام؛

جبهه مقاومت به برکت خون شهدا شکل گرفت

امام‌جمعه ایلام گفت: اگر انتفاضه فلسطین جان گرفت و افتخارآفرینی جبهه مقاومت مرهون خون شهدا است؛ به برکت خون شهدا جبهه مقاومت تشکیل شده و رعب و وحشت در دل دشمنان ایجاد کرده است.
کد خبر: ۹۵۵۲۴۰۹
|
۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اله‌نور کریمی روز سه‌شنبه در یادواره 400 شهید ایل خزل گفت: شهدا برای ملت ما در روزهای سخت و نفس گیر افتخار افرینی کردند و عظمت امروز ایران مرهون خون شهدا است.

 

امام‌جمعه ایلام یادآور شد: امروز با برگزاری چنین یادواره‌هایی باید نام شهدا را زنده نگه داشته و ادامه‌دهنده مکتب شهدا باشیم.

 

وی بیان داشت: اگر انتفاضه فلسطین جان گرفت و افتخارآفرینی جبهه مقاومت مرهون خون شهدا است؛ به برکت خون شهدا جبهه مقاومت تشکیل شده و رعب و وحشت در دل دشمنان ایجاد کرده است. 

 

امام‌جمعه ایلام تصریح کرد: امروز همه می‌بینند که آمریکا و رژیم صهیونیستی چگونه دشمنی می‌کند و بر صغیر و کبیر رحم نمی‌کند شعار مرگ بر امریکا و اسرائیل به‌خاطر جنایت‌های آن‌ها است

 

وی خاطرنشان کرد: باید مراقب باشیم تا فریب دشمن را نخورده و از خط انقلاب اسلامی خارج نشویم، چرا که دشمن از راه‌های مختلف به دنبال گمراه‌کردن جوانان ما است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار