جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام:

رژیم صهیونیستی به قدمت ۷۵سال در فلسطین نسل کشی داشته است

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: رژیم منحوس صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی دست به کشتاری زده که در واقع یک نسل‌کشی بوده که سابقه آن به بیش از ۷۵ سال می‌رسد.
کد خبر: ۹۵۴۹۵۹۱
|
۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار قدرت اله کریمیان جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام در مراسم اختتامیه نخستین سوگواره عکس اربعینی «رحیل» و همچنین هفتمین مراسم عکس آئینی «آینه‌داران» در حوزه هنری ایلام با اشاره به جنایت‌های صورت‌گرفته توسط رژیم صهیونیستی گفت: رژیم منحوس صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی دست به کشتاری زده که در واقع یک نسل‌کشی بوده که سابقه آن به بیش از ۷۵ سال می‌رسد.

 

وی ادامه داد: این رژیم در کشتار طنطوره، دیریاسین، خان‌یونس، صبرا و شتیلا و چندین مورد دیگر دست به کشتار دست جمعی فلسطینیان زده و رفتارهای امروز این غده سرطانی تعجب‌آور نیست.

 

کریمیان افزود: بدتر از نسل‌کشی که انجام می‌شود سکوت و حمایت غرب از این نسل‌کشی است که فقط نظاره‌گر هستند و دم از انسانیت و حقوق بشرمی زنند.

 

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان عنوان کرد: امروز جبهه مقاومت به دشمن شکست غیرقابل‌ترمیم را تحمیل کرده و این یک پیروزی مهم برای جبهه مقاومت و نشان‌دهنده افول جبهه استکبار است.

 

کریمیان گفت: عملیات طوفان الاقصی تمام خشم مردم غزه و شروعی بر پایان صهیونیسم است که بچه‌های مقاومت با فرسایشی کردن جنگ در حال مدیریت جنگ تا نابودی این رژیم جعلی هستند .

 

وی در ادامه با اشاره به اهمیت هنر در ترویج گفتمان انقلاب و مقاومت گفت: رصد و اشراف هنرمندان بر اوضاع، احوال و وضعیت جامعه و جهان ضرورت دارد و هنرمند باید متعهدانه هنر و ظرفیت خود را در راستای توسعه ارزش‌ها و نیکی‌ها در جامعه به کار گیرد.

 

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام افزود: امت اسلامی اکنون نیازمند بسیج همه ظرفیت‌ها از جمله هنر در پشتیبانی دائم از جبهه مقاومت علیه دشمن اشغالگر صهیونیستی است.

 

نخستین سوگواره عکس اربعینی رحیل به همت سازمان بسیج هنرمندان و هفتمین سوگواره عکس آئینی آینه‌داران به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار