فرمانده ناحیه مقاومت ساری:

سپاه بزرگترین مجموعه ضد تروریستی در جهان است

فرمانده سپاه ساری با اشاره به اینکه هرکجا که پرچم مبارزه با ظلم بلند می‌شود انگشت اشاره به سمت جمهوری اسلامی است، گفت:سپاه بزرگترین مجموعه ضد تروریستی در جهان است.
کد خبر: ۹۵۵۲۲۶۴
|
۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰

سپاه بزرگترین مجموعه ضد تروریستی در جهان است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سرهنگ پاسدار سید ابراهیم شریفی  در جمع پایوران این ناحیه ضمن بیان اینکه پاسدار نبایدمحافظه کار باشدگفت:یک پاسدارهمیشه باید حوادث و رخداد‌های جهان را دنبال کند و در جریان سازی و جهاد تبیین از پیشگامان باشد چرا که سپاه به فرموده مقام معظم رهبری بزرگترین سازمان ضد تروریستی در دنیاست و هر گاه پرچم مبارزه با ظلم در هر کجای دنیا برافراشته میشود انگشت اتهام به سمت جمهوری اسلامی می‌رود و این موجب افتخار است.

فرمانده سپاه ناحیه ساری افزود: خباثت‌های رژیم غاصب صهیونیستی بیش از پیش با جنایت‌های که در غزه مرتکب شده نمایان شده است بطوریکه امروز میبینیم در قلب اروپا و آمریکا مردم در حمایت از مظلومیت مردم فلسطین تجمع می‌کنند وشعار سر می‌دهند.

سرهنگ شریفی ادامه داد: عدم آگاهی بخشی مردم از پیشرفتها، توانمندی‌ها و دستاورد‌های انقلاب نسبت به ۴ دهه قبل موجب می شود که رسالت امروزه ما پاسدار‌ها در عصر حاضر سنگینتر از دوران گذشته باشد که باید جهاد تبیین صورت بگیرد.

فرمانده سپاه ساری با اشاره به اینکه عده‌ای در جامعه با نام دین به ملت و کشور خیانت می کنند گفت: انتخابات پیش رو عرصه مهمی برای کشور و ملت است تا مردم را ترغیب کنیم به حضور حداکثری به رقابتی سالم و بدون حواشی که منفعت آن نصیب ملت و کشور گردد.

در پایان سرهنگ پاسدار عباسعلی صادقی رکاوندی به عنوان جانشین فرمانده سپاه شهرستان ساری معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار