فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع):

راهیان نور از ارزشمندترین و تاثیرگذارترین برنامه‌های فرهنگی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) گفت: راهیان نور از ارزشمندترین و تاثیرگذارترین برنامه‌های فرهنگی و بخش بزرگی از گذشته ارزشمند این انقلاب است که توسط شهدا به ثمر نشست.
کد خبر: ۹۵۵۱۸۳۰
|
۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سرهنگ پاسدار جعفرفلاح نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع)، از اعزام از شهرستان فردیس و مشکین دشت، به اردوی راهیان نور خبر داد، اظهار داشت: اراده‌ی قوی جوانان و نوجوانان ما در آن زمان بر دشمنان با تجهیزات به روز دنیا باعث شد که ما پیروز جنگ تحمیلی شویم.


راهیان نور از ارزشمندترین و تاثیرگذارترین برنامه‌های فرهنگی است
وی افزود: این اراده به یک فرهنگ تبدیل شد و این فرهنگ جریان ساز، امروز ریشه در باور‌های اعتقادی هم کشور ما و هم کشور‌های عدالت خواه جهان دارد.

فلاح نژاد با اشاره به اینکه هدف از اردوی راهیان نور یادآوری و الگو قرار دادن ایثارگری‌ها و رشادت‌های جوانان و نوجوانانی است، در دفاع مقدس در سخت‌ترین شرایط جنگیدن تا امروز کشور ما به کشوری قوی تبدیل شود.

وی افزود: این فرهنگ باید نسل به نسل و به شکل‌های مختلف روایت شود که اردوی راهیان نور فرصت مناسبی در این مورد است.

فلاح نژاد اردوی راهیان نور را مانند بعثت دانست، گفت: همانگونه که در بعثت شاهد عروج هستیم، در روایت راهیان نور نیز شاهد عروج روح شهدا به ملکوت اعلا هستیم.

وی با اشاره به اینکه راهیان نور یک حرکت جهادی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است، اظهار داشت: برکات تمام ناشدنی این اردو غیرقابل انکار و مسلم است اینکه نسل‌های آینده باید به معنای واقعی مفهوم دفاع مقدس را درک کرده و بدانند که برای آسایش و امنیت امروزشان خون‌های فراوانی ریخته شده و آنان میراث دار دستاورد‌های حضرت امام (ره) و شهدای والا مقام این کشور هستند.

وی گفت: مسافرت رهبر معظم انقلاب به مناطق عملیات جنگی در یک برنامه پیش بینی نشده در ٢٠ اسفند ١٣٧٥ نشان از اهمیت اردوی راهیان نور دارد.

فلاح نژاد اذعان داشت: برنامه عظیم و معنوی راهیان نور فرصتی بسیار بزرگ و استراتژیک برای نظام اسلامی به وجود آورده تا بتواند با آشنا کردن جوانان با آرمان‌های انقلاب اسلامی، تداوم انقلاب و دستیابی به افق‌های پیش روی آن را هموار کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار