حجت‌الاسلام لکزایی گفت: سیزدهم آبان‌ماه سالروز مقاومت و ایستادگی دانش‌آموزان و دانشجویان پیرو خط امام (ره) در برابر توطئه‌های آمریکا است که به جهت تحقیر آمریکا در این روز، از سوی امام راحل انقلاب دوم ملت ایران نام گرفت.
کد خبر: ۹۵۵۱۷۲۷
|
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از میرجاوه، مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه سپاه شهرستان میرجاوه در جمع راه‌پیمایان با اشاره به این روز تاریخی و سرنوشت‌ساز برای ملت ایران تصریح کرد: سیزدهم آبان‌ماه یکی از رویدادهای مهم در تاریخ مبارزات انقلاب اسلامی می‌باشد و به جهت تحقیر آمریکا توسط ملت ایران، از سوی امام راحل انقلاب دوم نام گرفت.

حجت‌الاسلام محمدعلی لکزایی افزود: این اقدام انقلابی جوانان ایران اسلامی نشان داد که ملت ایران زیر بار ظلم و زورگویی دشمنان نخواهند رفت و باقدرت و صلابت جلوی آنها خواهند ایستاد و مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان خواهند زد.

وی عنوان کرد: ملت ایران به‌هیچ‌عنوان هراسی از ابرقدرت‌های دنیا و در رأس آنها شیطان بزرگ آمریکای جنایت‌کار نخواهند داشت و تاریخ مبارزات ملت ایران گواه صادقی بر این مدعاست.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه میرجاوه ادامه داد: امروز رژیم کودک کش اسرائیل با حمایت‌های آمریکای جنایت‌کار عاملان اصلی فتنه در دنیا هستند و بدانند که به‌زودی‌زود پیروزی از آن حزب‌الله و جبهه مقاومت است و بترسند از روزی که ولی‌امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (ره) فرمان نابودی آنها را صادر کند و آن وقت چیزی از تل‌آویو و حیفا باقی نخواهد ماند.

حجت‌الاسلام لکزایی تأکید کرد: امروز ما ملت ایران منسجم و آماده و با تاسی از مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) برای نابودی آمریکا و اسرائیل ایستاده‌ایم و به فضل الهی پیروزی از آن ماست و این یک وعده الهی  است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار