جانشین فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح الله(ره) و فرمانده سپاه شهر حسن آباد فشافویه، از حضور گسترده مردم و دانش آموزان حسن آباد فشافویه در راهپیمایی حماسی یوم الله سیزدهم آبان ماه قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۵۵۱۷۱۹
|
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۸

در متن پیام سروان پاسدار علی پایخوان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 حضور خیره کننده شما مردم مؤمن و دشمن شناس و دانش آموزان و فرهنگیان شهر و بخش حسن آباد فشافویه، که اتحاد و همدلی مثال‌ زدنی خود را به رخ جهانیان کشید و با آرمان‌های بلند شهدا، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاقی دوباره نمود؛ شایسته بهترین دورودها و ستایش‌هاست.

 امروز بار دیگر طنین داد خواهی شما مردم مؤمن و دانش آموزان افتخار آفرین، با خروش عالمگیر ملت بزرگ ایران در هم آمیخت و اقیانوس عظیم حمایت از مردم شریف فلسطین و محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار را در پهنه عالم متجلی ساخت.

اینجانب برخود لازم می دانم از حضور دشمن شکن آحاد مردم شریف و شهید پرور و دانش آموزان و دبیران و مدیران و فرهنگیان انقلابی شهر و بخش حسن آباد فشافویه، که با حرکتی انقلابی و نهضت حمایت از مظلومان عالم را تدام بخشیده اید تشکر و قدردانی نمایم.

بدینوسیله از همه مجریان برگزاری راهپیمایی، متولیان نظم و امنیت، اصحاب رسانه و همه عوامل و دست اندرکارانی که بستر لازم وشرایط مناسبی را برای خلق این حماسه عظیم آفریدند سپاسگزاری نموده و از خداوند منان توفیقات روز افزون همگان و اقتدار و عزت و پایندگی اسلام و مسلمین و نابودی رژیم اشغالگر صهیونیستی را مسالت داشته و آرزومندیم این نهضت نورانی به نهضت مبارک حضرت امام زمان(عج) متصل شود.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار