خبرنگاران، اصحاب رسانه و فعالان مجازی شهرستان قرچک، نسل‌کشی رژیم صهیونسیتی و کشتار خبرنگاران را محکوم کردند.
کد خبر: ۹۵۵۱۶۸۹
|
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹

 

ظهر روز شنبه سیزدهم آبان‌ماه و همزمان با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، نشست خبرنگاران، اصحاب رسانه و فعالین مجازی شهرستان قرچک در محکومیت جنایات و نسل کشی رژیم صهیونیستی در فلسطین ( غزه) و به یاد خبرنگاران شهید که راوی مظلومیت و اقتدار مردم غزه بودند، در سالن شهید ایرلو سپاه ناحیه پانزده خرداد برگزار شد.

  به همت بسیج رسانه سپاه ناحیه پانزده خرداد و کارگروه رسانه شورای فرهنگ عمومی شهرستان   نشست خبرنگاران، اصحاب رسانه و فعالین مجازی شهرستان قرچک در محکومیت جنایات و نسل کشی رژیم صهیونیستی برگزار شد.

در این نشست که با سخنرانی حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه، سرهنگ سلطانی فرمانده سپاه ناحیه پانزده خرداد، برزگر رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همراه بود جمعی از خبرنگاران، اصحاب رسانه و فعالین مجازی شهرستان قرچک،  جنایات وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی را محکوم کردند و انزجار خود را نسبت به قتل عام زنان، کودکان مظلوم و‌ خبرنگاران در غزه اعلام کردند.

شرکت کنندگان در پایان   این جلسه  با حضور در گلزار شهدای گمنام زیباشهر با آرمان‌های والای امام راحل(ره)، شهدا و رهبر حکیم انقلاب تجدید بیعت و بر اطلاع‌رسانی مظلومیت و اقتدار فلسطینی‌ها در رسانه‌ها تأکید کر÷

ارسال نظرات