عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کلمه فروپاشی کلمه‌ای است که در آمریکا بسیار پرتکرار شده است و بیش از گذشته به زبان می‌آید.
کد خبر: ۹۵۵۱۵۱۵
|
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، محمدحسین صفارهرندی در اجتماع مردم شهر دارالعباده یزد در روز ۱۳ آبان با اشاره به اینکه راهپیمایی استکباری ۱۳ آبان یکی از صحنه‌هایی در جمهوری اسلامی است که محلی برای حضور و همراهی دانش‌آموزان و دانشجویان با آرمان‌های انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: بعد از واقعه ۱۳ آبان ۵۷ اتفاقاتی که در کشور به وقوع پیوست بسیار سریع بود و در نهایت منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد، که این اتفاق تنها با حضور دانش‌آموزان و دانشجویان در کنار دیگر اقشار جامعه به توانست به وقوع بپیوندد.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: سابقه نحسی در ذهن مردم و امام خمینی (ره) از کودتای ۲۸ مرداد وجود داشت و به همین علت زمانی که امام راحل فرمودند که این افراد قصد کودتای مجددی دارند دانشجویان در یک اقدام پیش دستانه با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا جلوی نقشه‌های آن‌ها را گرفتند و تمام نقشه‌های دشمن را نابود کردند.


صفار هرندی گفت: پس از تسخیر این لانه جاسوسی، دانشجویان با وقت گذاشتن توانستند کاغذ‌های این افراد را در کنار هم بچسبانند و خیانت و اسناد جاسوسی این افراد را افشا کنند و این اقدام موجب شد کشور‌های دیگر با چهره واقعی آمریکا آشنا شده و متوجه شوند که این کشور که مدعی حقوق بشر است بویی از حقوق بشر نبرده است.


وی با تاکید بر اینکه اقدامات خلاف حقوق بشری آمریکا در دوران فعلی بیشتر آشکار شده است، تصریح کرد: در آن زمان اسناد کاغذی بود، ولی در حال حاضر تمام جهان در مشاهده جنایات و پشتیبانی از رژیم کودکش صهیونیستی است.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه اگر حمایت آمریکا از این رژیم غاصب نباشد این اشغالگر حتی یک روز هم نمی‌تواند تحمل کند، اظهار داشت: گروه کوچک حماس با ایثار و ایمان و شجاعت خود به تمام جهان ثابت کردند که چقدر این رژیم ضعیف است و این تنها یک ضرب شستی بود که تنها یک گروه به آن‌ها نشان داد و برای جبران این شکست هر اقدامی که انجام دهند شکست آن‌ها جبران نخواهد شد و راهی به جز فرو ریختن بمب‌های چند تنی بر روی سر کودکان پیدا نمی‌کنند.


وی ادامه داد: این حرکت حماس به ملت‌های آزاده فهماند که می‌توان در برابر استکبار و ظلم مقاومت کرد و شروع این حرکت گروه حماس نیز از ۱۳ آبان ۵۷ بود و مطمئن باشید این اقدام حماس آخرین نمونه نخواهد بود.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به صحبت‌های سید حسن نصرالله در عصر دیروز گفت: برخی تصور می‌کنند اگر ناوی حرکت می‌کند و به سمت منطقه ما می‌آید یک تهدید است، ولی طبق گفته مسئولان نظامی هر چقدر این ناو‌ها نزدیک‌تر شوند به اهدافی مشخص‌تر برای گروه‌های مقاومت تبدیل می‌شوند.


ضفار هرندی با تاکید بر اینکه صحنه‌های دلخراش غزه امروز همگان را مصیبت‌زده کرده است، تصریح کرد: دلیلی که باعث شده آمریکا و رژیم صهیونیستی این اقدامات را انجام دهند و از رژیم صهیونیستی در جنایاتی که در حال ارتکاب است همراهی و به صورت علنی حمایت کنند، شکست بزرگی بود که حماس به آن‌ها تحمیل کرد.


وی ادامه داد: واقعا جای تعجب دارد که با تمام این اتفاقات باز عده‌ای منتظر هستند که آمریکا دست دوستی به آن‌ها بدهد و این موضوع را کشور‌های عربی که دست دوستی به رژیم صهیونیستی دادند مشاهده کردند که آمریکایی‌ها پایبند به هیچ اصولی نیستند، این آمریکایی که خود نگران پایان‌یافتگی است چه لزومی دارد ما با آن‌ها رابطه دوستانه برقرار کنیم.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه آمریکا دیگر توان انجام اقداماتی که در گذشته انجام می‌داده است را ندارد، تصریح کرد: آمریکا در دوران حاضر در حال فرار از منطقه است و این فرار را در کشور افغانستان و عراق مشاهده می‌کنیم، به نحوی که آمریکا در روزگاری که بیش از ۱۵۰ هزار نیرو در عراق داشت مجبور شد تعداد نیرو‌های خود را به چند هزار نفر کاهش بدهد که این بیانگر توان و قدرت مردم است که ابر قدرت‌ها را دچار فروپاشی می‌کند.


وی با بیان اینکه کلمه فروپاشی امروز در آمریکا کلمه‌ای پرتکرار است، تصریح کرد: این فروپاشی به مرور اتفاق خواهد افتاد؛ آمریکا فعلا در بحث اقتصادی دچار فروپاشی شده است و به مرور در مباحث سیاسی و ... نیز دچار فروپاشی خواهد شد و اگر ما هم این فروپاشی را نبینیم مطمئن هستم نسل امروز که به مانند نسل اول پای انقلاب و آرمان‌های آن ایستاده‌اند این فروپاشی را خواهند دید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار