معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: طوفان الاقصی، زلزله‌ای را در جهان به پا کرده و شکست جبران ناپذیری را برای این رژیم رقم زده است.
کد خبر: ۹۵۵۱۴۰۹
|
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع راهپیمایان شهر اراک در مصلی بیت‌المقدس این شهر با تاکید بر اهمیت راهپیمایی ۱۳ آبان امسال باتوجه به شرایط جدید منطقه و جهان گفت: پیام ملت شریف ایران در راهپیمایی ۱۳ آبان به استکبار جهانی یک پیام واضح و روشن است و آن ثبات قدم، بصیرت و آگاهی ملت ایران است.

وی با بیان اینکه این روز در تاریخ ایران سالروز ثبت سه واقعه تاریخی است، افزود: ۱۳ آبان تنها، روز تسخیر مقر جاسوسی آمریکا نیست بلکه نقطه عطفی در شکستن هژمونی طاغوت و هیمنه پوشالین استکبار است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقطه آغازین ۱۳ آبان را سال ۴۳ و تبعید حضرت امام خمینی (ره) عنوان و تصریح کرد: بایستی این روز را مغتنم شمرده و ضمن اعلام تنفر و خشم خود نسبت به مستکبرین در قالب شعار‌های استکبارستیزی در راستای جهاد تبیین و چرایی نامگذاری این روز با نام روزه ملی مبارزه با استکبار جهانی اقدام کنیم چرا که نسل جوان انقلاب خصوصاً دانش‌آموزن و دانشجویان ما بیش از همه نیاز دارند تا به فلسفه این روز آگاه شوند.

سردار جوانی ادامه داد: در ۱۳ آبان سال ۴۳ حضرت امام خمینی (ره) توسط رژیم وابسته پهلوی به ترکیه تبعید شد. چراکه رژیم خودفروخته پهلوی لایحه کاپیتولاسیون را در این سال مصوب کرد، لایحه‌ای استعماری و همین باعث شد تا حضرت امام خمینی (ره) طی نطقی تاریخی به بیان رسوایی این اقدام ننگین پرداختند.

وی ادامه داد: ۱۳ آبان ۵۷ در دانشگاه تهران جوانان و دانش آموزان و دانشجویان به گلوله بسته شدند، اما به رغم همه توطئه ها، انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ماه پیروز شد و بنیانگذار جمهوری اسلامی، این انقلاب را انفجار نور دانست و از همان روز اول توطئه‌های دشمنان برای سرنگونی این انقلاب آغاز شد و آمریکا و صهیونیست‌ها و دیگر استعمارگرایان این استقلال را بر نمی‌تابیدند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با یادآوری این مهم که دشمنی دولت آمریکا با جمهوری اسلامی ایران دلایل تاریخی دارد، افزود: از نظر جغرافیایی ایران چندین نقطه استراتژیک دنیا را دارد و از لحاظ ژئوپلیتیکی و حوزه انرژی اهمیت بسزایی دارد، به خاطر همین دلایل استکبار جهانی و جهانخوار راه رسیدن به مطامع خود از طریق ایران می‌داند.

سردار جوانی تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران ضربه سهمگینی بر تسلط آمریکا بر منطقه وارد کرد؛ چراکه این انقلاب، انقلاب ارزش‌ها، انقلاب تجلیل از زینت‌ها است، یکی از این ارزش‌ها به اهتزار درآوردن پرچم مبارزه با استکبار جهانی است.

وی بیان کرد: اگر به گذشته برگردیم و دشمنی کشور‌های استکباری را علیه ملت‌های مسلمان جستجو کنیم در می‌یابیم که ملت‌های مسلمان به شکل عام و جمهوری اسلامی ایران به شکل خاص برای رسیدن به قله‌های عزت و افتخار و رسیدن به تمدن اسلامی، زمینه‌سازی ظهور و رسیدن به قله‌های افتخار بایستی به مقابله با استکبار جهانی بایستد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: نگاه دولت آمریکا به جمهوری اسلامی ایران این است که اگر بخواهند سلطه‌گری خود را ادامه دهد، ایران باید به وضعیت دوران پیش از انقلاب بازگردد، ولی قطعا ملت ایران در این شرایط راه اسلام، سید الشهدا (ع) و راه سعادت و عزت را انتخاب می‌کند و در مقابل استکبار می‌ایستد و حتی یک روز را به عنوان روز ملی استکبار ستیزی نامگذاری می‌کند.

سردار جوانی تاکید کرد: آمریکا همواره نگران استقلال ایران بوده و امروز ایران با اهتزاز پرچم اسلام به استقلال رسیده است و علیرغم همه توطئه ها، این نظام و انقلاب مستحکم‌تر از گذشته شده است.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی همواره نسبت به موضوع فلسطین و نگاه اسلام و حضرت امام به این کشور نگران بوده‌اند چراکه می‌دانند نظام مبتنی بر اسلام در ایران، ملت‌ها و مسلمانان را برای مقابله با رژیم غاصب برمی‌انگیزد. امامین انقلاب تاکید فراوانی بر حمایت از فلسطین دارند چراکه داستان فلسطین فراتر از اشغال یک سرزمین و توطئه‌ای قدیمی علیه اسلام و ملت‌های اسلامی است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اشغال فلسطین توسط رژیم صهیونیستی ادامه داد: اگر حضرت امام فرمود اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود به این دلیل بود که اسرائیل غده سرطانی در بین ملل اسلامی است. نظام اسلامی ملت‌های مسلمان جهان را علیه این غده سرطانی بسیج خواهد کرد.

وی افزود: حدود ۳۰ سال از شکل‌گیری این غده سرطانی گذشته است، صهیونیست‌ها برای ماندن، بنا را بر قتل عام گذاشتند و جنایت در غزه و بمباران و شهید شدن بسیاری از مردم نشان از خلق و خوی این رژیم غاصب دارد.

سردار جوانی یادآور شد: برخی می‌گویند باید با این غده سرطانی کنار آمد بدانند که با پیروزی انقلاب اسلامی مردم فلسطین پناه پیدا کردند و امروز مقاومت فلسطین مجهز شد و عملیات «طوفان الاقصی» شکل گرفت و رژیم جعلی اسرائیل خود را در مقابل این طوفان در معرض نابودی می‌داند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آنچه از مقاومت مردم غزه دیدیم مقاومت در مقابل آمریکاست، گفت: با آنچه در این روز‌ها اتفاق افتاد و آنچه از ددمنشی صهیونیست و آمریکا دیدیم باید گفت نه تنها شریک، که عامل اصلی این جنایت‌ها دولت آمریکا است.

وی با تاکید بر تقویت باور نابودی رژیم صهیونیستی گفت: شکست صهیونیست‌ها پایان این رژیم را تقویت کرده است و طوفان الاقصی، طوفانی بزرگتر و زلزله‌ای را در جهان به پا کرده و شکست جبران ناپذیری را برای این رژیم رقم زد، وحشت آمریکا و دولت‌های غربی و صهیونیست از این است که جهان به مظلومیت فلسطین واقف شده است و این بدان معناست که اسرائیل امکان بقا ندارد و روزی شاهد آزادی فلسطین و اقامه نماز مسلمانان در قدس شریف خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار