یک رزمنده ۸ سال دفاع مقدس گفت: پرچم شهید حاج قاسم سلیمانی پرچم مقاومت بود و این پرچم را در دنیا به اهتزاز درآورد.
کد خبر: ۹۵۵۱۳۴۳
|
۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، عظیم ابراهیم پور رزمنده هشت سال دفاع مقدس در تجمع مردمی (راهیان قدس) که با حضور مردم پردیسان در محل مسجد حضرت زینب(س) برگزار شد، بیان کرد: انقلاب اسلامی، در ابتدا قرار بود تا به یک جهان تک قطبی تبدیل شود، اما با تشکیل انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷، از این اتفاق جلوگیری کرد و همه دنیا متوجه این اتفاق، بواسطه انقلاب اسلامی شدند.

ابراهیم پور با بیان اینکه بعد از شکل‌گیری انقلاب اسلامی یهودیان گفتند که جهان دو جبهه حق و باطل است و انقلاب اسلامی دو قطبی می‌شود، ابراز کرد: دو مکتب شیعه انقلاب اسلامی و مکتب یهود، در دنیا برای مدیریت جهان برنامه دارد. مقصود از مکتب یهود یعنی آمریکا، انگلیس، فرانسه و رژیم صهیونسیتی است که همان وهابیت یگان عملیاتی یهود در اهل سنت و یگان عملیاتی یهود در بین شیعیان می‌باشند و مکتب سومی وجود ندارد. مسیحی‌ها، زرتشت ها، هندوها و... هیچکدام برای مدیریت جهان برنامه‌ای ندارند.

وی با اشاره به اینکه این دو مکتب دست حق را خوانده‌اند، اظهار کرد: ما با افتخار برای یهود برنامه طراحی می‌کنیم و یهود نیز برای نابودی ما برنامه طراحی می‌کند. در ابتدای انقلاب اسلامی، بواسطه یهود ۵۲ کودتا در کشور از جمله کودتاهای خلق عرب خوزستان، کومله و دموکرات‌های کردستان و ... اتفاق افتاد و بعد از آن ترورها شروع شد. منافقین در اوایل با چاقو فرزندان این سرزمین را به شهادت می‌رساندند که طبق آمار ۱۷۰۰۰شهید ترور داریم.

شهید سلیمانی پرچم مقاومت را در دنیا برافراشت

این رزمنده هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه برنامه یهودیان با طرح ترور محقق نشد، تصریح کرد: یهودیان ۸ سال جنگ دفاع مقدس را پیاده کردند واز ۳۶کشور دنیا مستقیم با ما رو در رو شدند که یک عده پیاده نظام بودند و یک عده دیگر نیز با مهمات همراهی می‌کردند. جنگ هم تمام شد و انقلاب هنوز پا برجاست.

ابراهیم پور با اشاره به طرح دشمن برای ایجاد التهاب در منطقه، افزود: مقام معظم رهبری فرمودند که باید با این طرح خطرناک مقابله شود، حاج قاسم پرچم را بلند کرد و به مقاومت، جان و حیات داد و نگذاشت که این نقشه بسیار پلید و شیطانی اجرایی شود. وی لبیک گفت و به میدان آمد و توانست با اخلاص، شجاعت، تحلیل درست و واقعی در مسائل منطقه اقدام کند.

وی با تأکید بر اینکه پرچم شهید حاج قاسم سلیمانی، پرچم مقاومت بود، عنوان کرد: حاج قاسم بخاطر سوریه و عراق و لبنان ترور نشد، دشمنان حاج قاسم را شهید کردند چون پرچم مقاومت را در دنیا بلند کرد و تمام جهان به سمتش گرایش داشتند.

ابراهیم پور با اشاره به سخن مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: دشمنان ما فکر کردند که اگر حاج قاسم را شهید کنند مسأله حل می‌شود، اما آنها غافل‌ از این هستند که شهید حاج قاسم سلیمانی خطرناک‌تر از حاج قاسم سلیمانی برای دشمن است.

انتهای پیام/عاطفه حردانی

ارسال نظرات