مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد در پیامی جامعه ورزشی استان را به حضور باشکوه در راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی دعوت کرد.
کد خبر: ۹۵۵۱۳۳۳
|
۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، عین اله دهقان مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد در پیامی به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان از مردم ولایت مدار و همیشه درصحنه استان کهگیلویه وبویراحمد و جامعه ورزش و جوانان استان برای حضور پرشور در راهپیمایی این روز و اعلام انزجار از جنایت های رژیم کودک‌کش صهیونیستی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین دعوت کردند.
در متن پیام دعوت عین الله دهقان مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد آمده است :
بسم الله الرحمن الرحیم
طلوع فتح الفتوح ۱۳ آبان دیگری در افق روشن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حالی سر برمی‌آورد که هر آینه دستهای آلوده به خون مظلومان جهان از آستین استکبار جهانی نمایان‌تر و ظلم و ستم آمریکا و اسرائیل برای جهانیان عیان‌تر می‌شود.
آری پیام‌ حق‌طلبی در هر گوشه از جهان تکثیر، رویای خوش آزادی تعبیر و نگاه مردمان جهان به حکومت‌های خودکامه آمریکا و اسرائیل تغییر کرده است و چه قیامتی است که با افتادن پرده‌های نفاق و افتراق مدعیان حقوق بشر و ثبت رکورد کشتار وحشیانه زنان، کودکان و مردم مظلوم غزه، جهانیان هم‌صدا با مسلمانان فریاد تظلّم‌خواهی را سر می‌دهند.
سیزده آبان در تاریخ انقلاب جایگاه ویژه ای دارد ، چراکه دانشجویان متعهد و انقلابی ایران توانستند در امتداد خون شهدای دانش آموز، با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا قدرت شکست ناپذیری این طاغوت زمان را درهم شکنند و فریاد ظلم ستیزی انقلاب ایران را در صحنه های بین الملل طنین انداز نمایند.
واقعه ی سیزده آبان که به تعبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی، انقلاب دوم نامیده شد، به دل های مؤمنان قوت بخشید و غروری مقدس و حماسه آفرین را در آنان زنده کرد. پرتوی تابناک از انوار الهی بر آنان تابانید و درس هایی بزرگ از شهادت و رشادت و دلیری به آنان آموخت. در سیزدهم آبان، مردم سرافراز ایران به همه ی مستضعفان جهان نشان داد که دیوار ستم، شکستنی است.
جامعه ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد، با گرامیداشت یاد همه شهدای انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس و شهدای غزه ، همگام با اقشار مختلف مردم قدرشناس ایران اسلامی و استان، در مراسم راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار، حضوری فراگیر و گسترده خواهند داشت و ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام می نمایند.

 

ارسال نظرات