خبرهای داغ:
سردار نوعی اقدم:

جبهه مقاومت حیثیت رژیم جعلی اسرائیل را در هم شکست

تبریز- فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) گفت: اسرائیل که با اجماع جهانی می‌خواست به جبهه مقاومت حمله کند در جنگ پنهان و جبهه اطلاعاتی غافلگیر شد و این حیثیت رژیم غاصب را در هم شکست.
کد خبر: ۹۵۵۱۲۰۱
|
۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سردار رحیم نوعی اقدم در یادواره شهدای روستای شیراز عجب شیر افزود: دکترین نظامی جبهه مقاومت با عملیات غافلگیرانه و پیش دستانه و با بهترین دفاع یعنی هجوم و بهترین آفند توانست بر ارتش اسرائیل غلبه کند.
وی ادامه داد: رزمندگان جبهه مقاومت هر چند اندک بودند اما بزرگترین عزت و پیروزی و اخلاص را در مقابل ارتش مجهز اسرائیل به نمایش گذاشتند.
سردار نوعی اقدم به عجز و ناتوانی ارتش اسرائیل اشاره و بیان کرد: اسرائیل با وجود پیچیده‌ترین امنیت اطلاعاتی و جاسوسی احتمال نمی‌داد مقاومت حمله کند اما اصل غافلگیری باعث شد هیمنه رژیم غاصب در هم بشکند و ترس نیروهای صهیون و عدم ساماندهی نیروها شکست اسرائیل منجر شد.
وی با تاکید بر پوشالی بودن قدرت استکبار گفت: در طول دهه‌ها از عمر انقلاب اغتشاشات، توطئه‌های اسرائیل و نقشه‌های شوم استکبار علیه نظام براندازان و معاندان را به پوشالی بودن قدرت صهیونیسم آگاه کرد.
سردار نوعی اقدم اضافه کرد: در دنیای نظامی ارتشی که مردم بی‌پناه، کودکان، مدارس و بیمارستان‌ها حمله می‌کند در واقع از بعد نظامی شکست خورده است.
فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) گفت: عشق بازی با خدا هزینه دارد از ابتدای خلقت هر کس برای اعتلای کلمه الله تلاش کرده است شهید شده و امروز خون پاک شهدای غزه مظلومیت و حق بودن خود را اثبات می‌کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار