سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی سپاه امام علی بن ابی‎طالب(ع) استان قم بمناسبت سالروز ۱۳آبان، ضمن محکومیت مجدد حملات وحشیانه و ددمنشانه رژیم صهیونیستی به مردم بی‌گناه غزه‌ بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۵۱۱۹۸
|
۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، متن بیانیه بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

میدان، میدانِ غزه و اسرائیل نیست، میدانِ حق و باطل است. میدان، میدانِ استکبار و ایمان است؛ یک‌طرف، قدرت ایمان، یک‌طرف قدرت استکبار. البته قدرت استکبار با بمب و فشار نظامی و بمباران و فاجعه و جنایت پیش ‌می‌آید، قدرت ایمان بر همه‌ی اینها به توفیق الهی غلبه پیدا خواهد کرد.

 امام خامنه ای(حفظه ا...) ۱۴۰۲٫۰۸٫۱۰

 یوم الله ۱۳آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به سرکردگی شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار است که یادآور کینه توزی‌های همه جانبه دولت زورگو و بی‌منطق آمریکا که حامی تروریست دولتی و حکومت‌های ظالم و ستمگر بویژه رژیم کودک کش اسرائیل که این روزها دیوانه وار در حال نسل کشی و قتل عام وحشیانه مردم مظلوم غزه می‌باشد.

این روزها اقدام مقتدرانه جبهه مقاومت با اجرای عملیات طوفان الاقصی، هیمنه پوشالی دشمن صهیونیستی وحامیان بی چون و چرایش را در هم شکسته است.

ما مداحان و هیئات مذهبی ضمن محکومیت مجدد حملات وحشیانه و ددمنشانه رژیم صهیونیستی به مردم بی‌گناه غزه‌، انزجار خود را از  شیطان بزرگ و ام الفساد قرن‌، آمریکای جنایتکار و عمال مزدور آن بویژه اسرائیل غاصب اعلام می‌داریم و با حضور فعّال و دشمن شکن خود در راهپیمایی سراسری سیزدهم آبان ماه ضمن ابراز برائت از دشمنان قسم خورده اسلام، انقلاب و مکتب متعالی اهل بیت(علیهم السلام)، به عنوان عضوی کوچک از امت اسلام و همه آزادمردان عالم، آماده‌ایم تا با فرمان مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) پاسخی دندان شکن به دشمن زبون صهیونیستی بدهیم و تا آزادسازی قدس شریف از پا نایستیم .

 وَسَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبون

سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان قم

۱۲ آبان ۱۴۰۲

ارسال نظرات
آخرین اخبار