امام جمعه مشهد در اجتماع استکبارستیزی دانشجویان مشهد در حمایت از مردم مظلوم فلسطین گفت: امروز انزجار و تنفر از صهیونیست ها به انزجاری جهانی تبدیل شده است که در عرصه دیپلماسی قدرت زیادی دارد.
کد خبر: ۹۵۵۱۱۷۲
|
۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی در اجتماع بزرگ استکبارستیزی دانشجویان مشهد که در محکومیت جنایات رژیم صهیونسیتی در دانشگاه آزاد اسلامی این شهر به همت بسیج دانشجویی برگزار شد، اظهارکرد: پس از جنگ جهانی دوم جریان شرق و غرب بر سر مدیریت کره زمین رقابت کردند اما همین دو جریان با تشکیل یک جبهه ضداسلامی در دنیا و ایجاد یک غده سرطانی در بین کشورها و قدرت‌های اسلامی سعی کردند اسلام را به عنوان جریان سوم و رقیب حذف کنند که اصل ایجاد جنایات در فلسطین توسط رژیم صهیونیستی نیز با این هدف صورت گرفته است.

عضو مجلس خبرگان رهبری جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین را وحشتناک‌تر از همه جنایات جنگی در تاریخ جنگ‌های اول و دوم جهانی خواند و گفت: در همه جنایات تاریخ از ستمگران قرون وسطایی که انواع جنایت‌ها را انجام دادند تا قتل‌عام‌های مغول و تیمور گورکانی، تاریخ از بچه‎ کشی خبر نمی‌دهد اما رژیم صهیونیستی در قالب یک جریان هدفمند و درنده خو به سراغ کودک ‎کشی رفته است تا نسل فلسطینیان را براندازد.

علم الهدی با بیان این که مبدا این جنایات ۷۵ ساله رژیم صهیونیستی در فلسطین، مطامع سیاسی و جهانخواری استکبار جهانی است افزود: تاریخ ثابت کرده که برخی اوقات، مطامع دنیوی جهان‌خواران باعث شده است تا چند نسل از یک ملت، گرفتار نسل‌کشی و جنایت ناشی از این زیاده‌خواهی‌ها باشد.

وی اضافه کرد: امروز ما در دنیا ادعا می کنیم مدافع اسلام هستیم از این رو تهاجم به فلسطین تهاجم به ما و جنگ فلسطین، جنگ ما نیز محسوب می‌شود با این تفاوت که ما پشت جبهه هستیم و این زنان بی‌دفاع و کودکان بی‌گناهی که امروز زیر آتش بمباران‌ها در غزه خاکستر می‌شوند در خاکریز و خط مقدم قرار گرفته‌اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان این که در دیپلماسی جهانی موفق هستیم افزود: امروز انزجار و تنفر از صهیونیست ها به انزجاری جهانی تبدیل شده است که در عرصه دیپلماسی قدرت زیادی دارد.

علم الهدی افزود: آمریکا در شکست اسرائیل نابودی خود را می بیند و سقوط اسرائیل، سقوط آمریکاست.

وی ادامه داد: استادان و دانشجویان، سربازان انقلاب اسلامی در عرصه دانشگاهی هستند و بایستی در راستای عمل به جهاد تبیین موضوع دفاع و حمایت از فلسطین را برای دیگران تبیین کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: علاوه بر بیان جنایات دشمن در غزه بایستی قهرمانی‌ها و دلاوری‌های رزمندگان فلسطینی و جبهه مقاومت اسلامی را نیز بیان کرد چرا که آنان در ابتدا مبارزه و جنگ را با سنگ به عنوان سلاح خود آغاز کردند و امروز به فناوری ساخت اژدر هدایت‌پذیر و ریزش بارانی از راکت و موشک بر سر اسرائیل رسیده اند و در این عرصه از انقلاب اسلامی ایران الگو گرفته اند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: امروز گرد هم آمده ایم تا جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و غزه را محکوم کنیم.

دکتر محسن مرادی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با حدود ۷۵ هزار دانشجو حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام و جنایات منجر به کشته شدن زنان و کودکان بی دفاع فلسطینی و قتل عام مردم را محکوم می کند.

وی ادامه داد: امید است این حمایت ها به گوش مردم غزه و نیز استکبار جهانی برسد چرا که این حمایت، نمادی از حمایت ایران از مظلومان غزه و محکومیت کشتار جمعی در دنیا به شمار می رود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار