خبرهای داغ:
آئین اختتامیه یازدهمین جشنواره جایزه داستان کوتاه ادب سازمان بسیج هنرمندان استان خوزستان در شهرستان بهبهان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۵۱۱۲۶
|
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج بهبهان: اختتامیه یازدهمین جشنواره جایزه داستان کوتاه ادب (ادبیات داستانی بسیج) استان خوزستان با حضور ریاست کانون بسیج هنرمندان سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان، جمعی از مسئولین و فرهیختگان علم و ادب در تالار آفاق بهبهان برگزار گردید.

 

در این مراسم جناب سرهنگ قاسمی خشاب فرمانده ناحیه بسیج بهبهان ضمن خیرمقدم و خوش آمدگوئی به جایگاه ویژه هنر و هنرمندان در سطح جامعه در زمینه های مختلف هنری پرداخته اند و هنر و ادبیات را هویت مهم و ارزشی برای هنرمندان دانسته‌اند. 

 

در ادامه جناب سرهنگ زمانی مسئول کانون بسیج هنرمندان استان خوزستان در این مراسم افزودند ؛ جشنواره ادبیات داستانی فرصتی مناسب برای ارائه داستان های کوتاه ادبی میباشد و آثار زیادی در زمینه های مختلف داستانی ارسال و مورد بررسی قرار گرفته اند . 

 

در ادامه افزود؛جشنواره داستان کوتاه ادب با پرداختن به موضوعات مختلفی اعم از جهاد تبیین ، امید ، ایمان ، آینده بویژه امید آفرینی ، نقش مهمی در ایفای فرهنگ ادب و هنر به زبان و موضوعات مختلف خواهد داشت. 

 

در ادامه مراسم فرماندار محترم شهرستان به هویت ادبی ایرانیان از دیرباز تا کنون پرداختند و به حمایت از هنرمندان و ترویج ادب و ادبیات در جامعه تاکید داشتند .

 

در پایان مراسم از برگزیدگان جشنواره تجلیل و از تندیس جشنواره رونمائی گردید .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار