میز خدمت و دیدار مردمی با حضور فرماندار ویژه شهرستان کرج و معاون استاندار البرز و مسئولین دستگاه های اجرایی در محله کوی بهار محمد شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۱۰۲۲
|
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، بیات فرمانده پایگاه بسیج شهدا محمد شهر و مدیر خانه احسان و قرارگاه اجتماعی کوی بهار عنوان داشت: در این میز خدمت که به همت امام جمعه محمد شهر و پیگیری های بسیج محله و قرارگاه اجتماعی صورت پذیرفت، فرماندار شهرستان کرج و مسئولین دستگاه های اجرایی جهت پاسخگویی مردمی و رسیدگی به مشکلات محله کوی بهار حضور یافتند.

گفتنی است، در این میز خدمت اقدامات انجام شده مصوبات چهل و سومین جلسه قرارگاه اجتماعی استان البرز توسط دستگاه های اجرایی هم مورد رصد قرار گرفت و همچنین مردم محله کوی بهار در نشستی صمیمی با فرماندار به بیان مشکلات اساسی محله کوی بهار پرداختند.

لازم به ذکر است، دیدارهای مردمی که در استان البرز که با رویکرد انقلابی و جهادی استاندارد استان البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج، در محلات کم برخوردار در حال انجام و نمونه ای بارز از عملکرد دولت انقلابی و مردمی‌و موجب امید آفرینی در این محلات است‌.

در پایان فرمانده پایگاه بسیج کوی بهار از حضور مسئولین فرماندار شهرستان کرج، امام‌جمعه محمدشهر، شهردار محمدشهر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت جوادالائمه(ع)، رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۳ کرج، رئیس اداره جهاد کرج، رئیس علوم پزشکی کرج، رئیس اداره غله کرج، رئیس اداره برق محمد شهر و رئيس اداره آبفای محمدشهر جهت حضور در این میز خدمت تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار