خبرهای داغ:
سردار زهرایی انقلاب اسلامی را همچون قطار پیش‌رونده در عرصه جهان دانست و افزود: مانیفست انقلاب اسلامی دفاع از مظلومان است و این امر یک نبرد تمدنی با استکبار جهانی است.وی از راه اندازی ۱۱۰ قرارگاه پهنه‌ای جهادی در کشور خبر داد و افزود: این قرارگاه‌ها از سوی بسیج سازندگی کشور و بسیج سازندگی در استان‌ها تجهیز می‌شوند.
کد خبر: ۹۵۵۰۹۴۴
|
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار محمد زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور صبح امروز در اجلاسیه مجمع جهادگران خراسان شمالی در سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج بجنورد با اشاره مقاومت مردم فلسطین و غزه در برابر حملات و تهاجم جنگی رژیم صهیونیستی اظهار کرد: این مقاومت الگویی است تا دختران و زنان ما نیز در برابر حملات جنگ فرهنگی به بهانه عفاف و حجاب همچون مردم غزه دفاع کنند و استقامت خود را حفظ کنند.

مسئول بسیج سازندگی کشور در ادامه با اشاره به جنگ رسانه‌ای دشمنان علیه ملت ایران گفت: الگوی مقاومت در برابر حملات دشمنان در این عرصه نیز باید مورد توجه باشد و استقامت خود را در این عرصه باید حفظ کرد.

وی کارهای فکری و فرهنگی را از جمله مجاهدت‌های خاموش برشمرد و گفت: استقامت و مقاومت در برابر حملات دشمنان هزینه دارد و باید برای این امر هزینه داد.

سردار زهرایی انقلاب اسلامی را همچون قطار پیش‌رونده در عرصه جهان دانست و افزود: مانیفست انقلاب اسلامی دفاع از مظلومان است و این امر یک نبرد تمدنی با استکبار جهانی است.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به نهادهای انقلاب و لزوم حفظ آن تاکید کرد و گفت: کار جهادی و گروه‌های جهادی مولود انقلاب و مربوط به اقدامات رهبر انقلاب در زلزله فردوس است.

مسئول بسیج سازندگی کشور ادامه داد: حذف نهادهای انقلابی همچون کمیته و جهاد در ابتدای انقلاب از جمله کارهای برخی افراد بود تا نگاه انقلابی در کشور کمرنگ شود اما رهبری با تأسیس جهاد سازندگی مانع از حذف تفکر جهادی در خدمت به مردم شد.

وی جهاد سازندگی را بستری مناسب برای حضور نسل جوان و پای کار انقلاب دانست و گفت: بسیج سازندگی و قرارگاه‌های جهادی دارای دو بال اندیشه‌ای و عملیاتی هستند که باید هرکدام از این بال‌ها وظایف خود را به درستی انجام دهند.

زهرایی مجامع جهادی و شوراهای جهادی را بازوی اندیشه‌ای و برنامه‌ریزی گروه‌های جهادی عنوان کرد و گفت: قرارگاه‌های عملیات جهادی بازوی اجرایی گروه‌های جهادی است که باعث ایجاد انسجام در میان ۵۰ هزار گروه جهادی ثبت شده در کشور می‌شود.

وی از راه اندازی ۱۱۰ قرارگاه پهنه‌ای جهادی در کشور خبر داد و افزود: این قرارگاه‌ها از سوی بسیج سازندگی کشور و بسیج سازندگی در استان‌ها تجهیز می‌شوند.

وی در انتها تصریح کرد: اعطای پنل‌های خورشیدی، طرح‌های از آبخیز تا جالیز و همچنین مسکن محرومان و آبرسانی روستایی از جمله طرح‌هایی است که بستر برای فعالیت گروه‌های جهادی مهیا شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار