فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه گفت: دشمن تمام توان خود را برای به انحراف کشیدن عقاید نسل جوان به کار بسته است و ما باید خطر هجمه رسانه‌ای را درک کرده و به دنبال پاسخگویی شبهات نسل جوان باشیم.
کد خبر: ۹۵۵۰۹۰۸
|
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار محسن صادقی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه در یادواره شهدای دانش‌آموز این شهرستان که با همکاری حوزه مقاومت حضرت زینب(س) و آموزشگاه عترت در دارالقرآن شهر زاویه برگزار شد، گفت: اگر می‌خواهیم در برابر شیطان بایستیم باید با آمریکا و اسرائیل مبارزه کنیم.

وی ولایت‌فقیه را یکی از نعمت‌های بزرگ الهی خواند و افزود: شکست ذلیلانه این روزهای اسرائیل در برابر جبهه مقاومت به خاطر وجود این نعمت گرانقدر الهی یعنی ولایت فقیه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه با تاکید بر اهمیت جهاد تبیین گفت: دشمن تمام توان خود را برای به انحراف کشیدن عقاید و تفکرات جوانان و نوجوانان ما به کار برده است و ما باید این خطر هجمه رسانه‌ای را درک کرده و به دنبال پاسخگویی به سوالات و شبهات نسل جوان باشیم.

صادقی با اشاره به سؤالات و شبهاتی که دشمنان برای ناامید کردن مردم توسط فضای مجازی بین مردم انتشار می‌دهد؛ خاطرنشان کرد: برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا همچون شهید فهمیده آن دانش‌آموزان دیروز و اسطوره‌های امروز باید با جهاد تبیین اعتقادات و باورهای دینی و مذهبی جوانان را از انحراف بازداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار