فرمانده سپاه ناحیه شهرستان خلیل آباد با تاکید براینکه اهداف جبهه مقاومت، با قدرت و توان مجاهدان اسلامی همچنان ادامه دارد،گفت: علیرغم تلاش زیادی که رژیم منحوس صهیونیستی در این چند روز داشت هنور نتوانسته شکست زمینی نیروهای مقاومت را جبران کند.
کد خبر: ۹۵۵۰۸۶۰
|
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱

اهداف جبهه مقاومت با قدرت و با تمام توان مجاهدان اسلامی ادامه دارد/

سرهنگ پاسدار حسن مقدم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از خلیل آباد، با قدردارنی از خیل عظیم جوانان و قشرهای مختلف طی روزهای گذشته در مراجعه به رده های مقاومت این شهرستان و اعلام آمادگی برای حضور در نبرد با صهیونیست ها، اظهارکرد: جوانان غیور همچنان مثل دوران دفاع مقدس برای دفاع از کشور و نیز در جبهه های مختلف فرهنگی و دفاعی در آمادگی کامل هستند و امروز به جوانان غیور در کشور و شهرستان باید بالید.

وی رژیم صهیونیستی که این روزها بیمارستان ها و دیگر مراکز غزه از جمله کلیسا و مساجد و بیمارستانها را بمباران می کند را برشمرد وافزود: در این چند روز علی رغم تلاش زیادی که رژیم منحوس صهیونیستی داشت هنور نتوانسته شکست زمینی نیروهای مقاومت بر آنان را جبران کند.

وی با تبریک هفته بسیج دانش آموزی خطاب به فرزندان و امیدهای انقلاب، تصریح: شما دانش آموزان بدانید این رژیم غاصب از لحاظ جنگ افزایی حرف اول را میزند و همین طور که در تلویزیون گفته شد تانک مرتاوا یکی از پیشرفته ترین تا نک ها می باشد که بدست نیروهای مقاومت متلاشی شد.

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان با اعلام اینکه نیروهای مقاومت با حداقل سلاح دفاع دارند ادامه داد: خداوند در قرآن وعده پیروزی بر باطل وظالم را داده است و مطمئن باشید همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند رژیم غاصب اسرائیل 25 سال آینده را به خود نخواهد دید و مطمئن باشید که زودتر هم محقق و از بین خواهد رفت.

مقدم خاطرنشان کرد: رژیم غاصب علیرغم اینکه امریکا از او حمایت می کند و ناوهای پیشرفته در سواحل مدیترانه و حتی مستقیم از کشور های اروپایی به حمایت این رژیم کودک کش آمده اند، بزودی شکست مفتضحانه این رژیم را شاهد خواهیم بود.

روحیه انقلابی در وجود جوانان، همانند اوایل انقلاب جاری است

وی روحیه انقلابی همانند اوایل انقلاب در وجود جوانان را همچنان جاری است گفت: علی رغم هجمه های دشمن که ما در اول انقلاب نداشتیم ، ولی باز هم این جوانان ونوجوانان عزیز با صلابت آمادگی خود را جهت مقابله با این رژیم غاصب اعلام می دارند که جای شکر وتقدیر از این همه اخلاص ووفاداری به انقلاب ونظام از این مردم است .

وی فرهنگ ایثار وشهادت را جاری وساری نام برد واز برنامه های بسیج دانش آموزی وآموزش وپرورش در طول هفته بسیج که با هدف بصیرت افزایی برگزار می شود، سپاسگزاری کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها