نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: نخبگان بسیجی ما در سطح دانش‌آموزی و دانشجویی به جایگاه تأثیرگذاری در امور کشور رسیده‌اند و می‌توانند خلأهای امروز کشور را پر کنند و دانش‌‎آموز مؤمن و بسیجی راه‎ حل چالش‎‌های امروز کشور است.
کد خبر: ۹۵۵۰۶۱۱
|
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با جمعی از اعضای بسیج دانش‌آموزی خراسان رضوی که در آستانه فرارسیدن 13 آبان، روز دانش‌آموز، امروز به میزبانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد، اظهارکرد: حقیقت این است که شما زمانی جزو صغار قوم بودید و اکنون در زمره کبار قوم هستید، به این معنا که شما زمانی در دوران طفولیت به سر می‌بردید و شاید حتی در مدیریت ساده‌ترین امور شخصی خود ناتوان بودید، اما اکنون به جایگاه مردان و زنانی تصمیم‌‎گیر، تصمیم‌ ساز و مؤثر در امور کلان شهر و کشور رسیده‌اید و سرمنشأ اینکه شما به مقام کبار قوم رسیده‌اید، نقش‌آفرینی در بستر بسیج است که شما را به‌عنوان یک عنصر خدایی و وقف‎ شده در مسیر اسلام به جایگاه دلسوزی برای کشور و ملت رسانده است.

وی افزود: فرمایشاتی که شما برادران و خواهران جوان من در ابتدای جلسه مطرح کردید، خیلی برای بنده ارزشمند بود. این بیانات ثابت می‌کند که نسل جوان امروز نیز همچون جوانان زمان انقلاب نسبت به آینده ملت و کشور دغدغه دارند و این خیلی مهم است، البته این را مدنظر داشته باشید که جریان دغدغه شما باید به میدان اصلاح‎‌گری و خیررسانی به کشور منتهی شود. حقیقت این است که از عرصه آموزش و پرورش که جولانگاه امروز شماست تا میدان‌های کلان اقتصادی، سیاسی و فرهنگی، هیچ مشکلی با صدور ابلاغیه و بخشنامه برطرف نمی‌شود بلکه همین دغدغه‌‎‌مندی‌‎ها است که افراد دلسوز را به مرتبه اصلاح‎گری و حل مشکلات می‌رساند و چه‌ بسا گرفتاری بزرگی را از بخش قابل‌توجهی از ملت برطرف می‌کند.

نخبگان بسیجی می‌توانند خلأهای امروز کشور را پر کنند

مسئولیت‌‎پذیری، ایستادگی و میدان‌داری سه شرط غلبه بر مشکلات/دانش‌‎آموز مؤمن و بسیجی راه‎ حل چالش‎‌های امروز کشور است

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی خاطرنشان کرد: پهنه قدرت شما به دلیل باورمندی به خدا و انقلاب بسیار زیاد است. همین نخبگان بسیجی ما چه در سطح دانش‌آموزی و چه در سطح دانشجویی هستند که می‌توانند خلأهای امروز کشور را پر کنند و انسجام مطلوبی میان حوزه‌های قدرت به ارمغان بیاورند. این همان نقطه قوتی است که برپایه انقلابی‎گری شما برای کشور حاصل شده و اگر هم 45 سال این نظام در مقابل همه دشمنان خارجی محفوظ مانده، به برکت کنش‎گری و میدان‎داری همین عناصر انقلابی و مؤمن بوده است.

وی ادامه داد: میدان اصلی جهادگری دانش‌آموزان ما همان مدارسی است که در آن مشغول تحصیل هستند، البته مسئولان هم وظیفه دارند به موضوعات گوناگون بپردازند و راه را باز کنند، اما بازهم این را بدانید که مسئولیت‌پذیری، ایستادگی و میدا‎ن‌داری شما کارها را به سرانجام خواهد رساند.

گفتنی است در ابتدای این دیدار، شماری از دانشجویان بسیجی مدارس استان به بیان نظرات خود پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار