خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان استان قم گفت: با وجود مستندات قابل توجهی از جنایت اسرائیل، دشمن به دنبال تطهیر و حمایت از رژیم صهیونیستی هستند و می‌خواهند جای ظالم و مظلوم را همانند جنایات رژیم پهلوی علیه ملت ایران، عوض کنند.
کد خبر: ۹۵۵۰۴۲۵
|
۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴

زینب فرخ مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، اظهار داشت: جنایات رژیم پهلوی بر هیچ‌کس پوشیده نیست و مردم ایران و آزادی‌خواهان جهان استبداد، جو خفقان دوران پهلوی را به یاد دارند که این رژیم فاسد و دست‌نشانده آمریکا، ظلم‌های زیادی در حق ملت ایران انجام داده است و نمونه آن را می‌توان در واقعه ۱۳ آبان مشاهده کرد که دانش‌آموزان آزادی‌خواه را بی‌رحمانه قتل‌عام کردند.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان قم بیان کرد: بعد از گذشت بیش از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی و برچیده‌شدن نظام طاغوت به دست مردم، عده‌ای خائن و فریب‌کار به دنبال تطهیر چهره منحوس رژیم پهلوی هستند؛ اما این را باید بدانند که مردم شریف ایران برای به‌دست‌آوردن آزادی و عزت‌مندی و شرافت، از جوانان برومند خود گذشتند و خون‌های زیادی را برای آبیاری انقلاب شکوهمند اسلامی تقدیم نمودند. لذا ظلم و جنایات رژیم پهلوی در تاریخ و اذهان ملت بصیر ایران ثبت‌شده است.

وی با بیان اینکه حملات شدید و وحشیانه رژیم صهیونیستی به زنان و کودکان مظلوم فلسطین و مردم غزه یکی از بی‌شرمانه جنایات دشمنان است، تصریح کرد: با وجود مستندات قابل توجهی از جنایت اسرائیل، دشمنان به دنبال حمایت از رژیم صهیونیستی هستند و می‌خواهند جای ظالم و مظلوم را همانند جنایات رژیم پهلوی علیه ملت ایران را تغییر بدهند. خوشبختانه مردم ایران ثابت کردند که هرگز تسلیم پروپاگاندای رسانه‌ای غرب نخواهند شد.

فرخ تاکید کرد: باید با تبیین و روشنگری جوانان و دانش‌آموزان، آنان را به‌عنوان زمینه‌سازان تمدن نوین اسلامی تربیت کرد.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان قم ادامه داد: باتوجه ‌به پیشرفت رسانه‌‌ها، ابزارهای رسانه‌ای و حضور نوجوانان در این فضا، با هدایت و تبیین درست مسائل می‌توان از این ابزار که دشمن به دنبال بهره‌بری غلط و سوءاستفاده برای رسیدن به اهداف خود است، به‌عنوان یک سلاح در برابر هجمه‌های دشمن استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: فضای مجازی را می‌توان به جبهه‌ای تبدیل کرد که سربازان آن همین دانش‌آموزان تربیت‌یافته مکتب استکبارستیزی از ۱۳ آبان سال ۱۳۵۷ هستند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار