خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) با بیان اینکه محوریت جنگ ترکیبی، جنگ شناختی است و این جنگ، جوانان و نوجوانان را مورد هدف قرار داده است، تصریح کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان در خط مقدم جنگ ترکیبی و شناختی هستند.
کد خبر: ۹۵۵۰۲۳۸
|
۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه استان قم در دیدار با جمعی از دانش‌آموزان نخبه و اعضای سابق و جدید مجامع علوی و فاطمی بسیج دانش آموزی استان قم، با اشاره به فرمان‌های راهبردی امام خمینی(ره) در دفاع مقدس اظهار کرد: رهبر کبیر انقلاب در زمان دفاع مقدس فرمودند، که حصر آبادان باید شکسته بشود، این فرمان راهبردی موجب شد تا عملیات ثامن الائمه شکل بگیرد و شکست حصر آبادان، مقدمه‌ساز عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر بشود.

وی افزود: رهبر کبیر انقلاب پس از شکست حصر آبادان، دستور آزادسازی شهر مهران را صادر کردند که این امر منجر به پیشرفت و پیروزی جبهه اسلام در عملیات‌های بعدی این فرمان تا اتمام جنگ شد.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) با بیان اینکه نابودی اسرائیل، مقدمه ظهور امام زمان (عج) است، ابراز کرد: با راهبردهای امام راحل(ره)، مقام معظم رهبری و حضور شهید سلیمانی در منطقه، حقیقتا روح و فرهنگ مقاومت در منطقه و جهان زنده شده است.

سردار موحد با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب، راهبرد حل مسئله فلسطین را نابودی رژیم اشغال‌گر قدس عنوان کرد و گفت: مقام معظم رهبری سال ۹۸ فرمودند: همه شما زوال دشمنان‌ بشریت یعنی همین آمریکای منحط و اسراییل را خواهید دید و امروز جمهوری اسلامی همان مقتدر مظلوم، مقتدر‌تر از همیشه است و با بیشتر شدن این اقتدار، اسراییل ضعیف‌تر خواهد شد.

وی با اشاره سخن رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی که فرمودند: رژیم صهیونسیتی به‌دست مردم فلسطین ریشه کن خواهد شد، اذعان کرد: رژیم صهیونیستی رفتنی است و جوان‌های مقاومت و فلسطینی آماده تر از همیشه هستند.

ما امروز دست به قبضه، آماده فرمان رهبری هستیم/دانش‌آموزان و دانشجویان در خط مقدم جنگ ترکیبی هستند

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی حقیقتا یک عملیات پیش‌دستانه و غافلگیرانه بود، اظهار داشت: شکست رژیم صهیونیستی در مقابل پیروزی جبهه مقاومت، غیر قابل ترمیم است و امروز قدرت پوشالی رژیم منحوس اسرائیل شکسته شد.

سردار موحد با بیان اینکه امروز ده ها هزار رزمنده فلسطینی در تونل‌های زیرزمینی، آماده مقابله با اسراییل هستند، تصریح کرد: اسرائیل و حامیان او از رزم زمینی واهمه دارند و از رزم نزدیک اجتناب می‌کنند، آن‌ها این را می‌دانند که اگر وارد رزم زمینی بشوند، شکست مفتضحانه ای میخورند.

فرمانده سپاه قم با تاکید بر اینکه ما امروز دست به قبضه، نگاه‌مان به اشاره و فرمان مقام معظم رهبری است، تاکید کرد: مقام معظم رهبری چند سال قبل فرمودند: که اگر اسراییل غلطی بکند، ما تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم. ما امروز آماده‌تر از همیشه هستیم و اگر رهبر انقلاب اسلامی اشاره‌ای داشته باشند، تمام پایگاه‌های منطقه را در ساعتی به آتش می‌کشیم و اشغال می‌کنیم.

وی دانش‌آموزان و دانشجویان را آماج و هدف اصلی جنگ شناختی دشمن دانست و خاطرنشان کرد: محوریت جنگ ترکیبی، جنگ شناختی است که جوانان و نوجوانان ما را مورد هدف قرار داده است.

ما امروز دست به قبضه، آماده فرمان رهبری هستیم/دانش‌آموزان و دانشجویان در خط مقدم جنگ ترکیبی هستند

سردار موحد نقش دانش‌آموزان و دانشجویان را بعنوان آینده سازان این نظام در تحقق تمدن نوین اسلامی بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و اذعان کرد: خرمشهرها در پیش است اما نه در عرصه جنگ نظامی بلکه در یک عرصه سخت‌تر از جنگ سخت. دشمن، قلوب و اذهان جوانان و نوجوانان ما را اشغال کرده است و باید این خرمشهرها را آزاد کنیم.

سردار موحد با تصریح بر اینکه زیر بنای هر تمدنی، ساخت انسان‌های اندیشمند است، بیان کرد: دانش‌آموزان در مسیر تمدن‌سازی، نقش مهمی دارند. ما این ادعا را داریم که نظام و جامعه باید با ارزش های اسلامی اداره بشود و مظاهر این ارزش‌ها در کالبد فیزیکی و جسمانی، روحی و معنوی جامعه تجلی بخش است، لذا دانش‌آموزان و دانشجویان نقش کمک کننده و اصلی را دارند.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) با بیان اینکه دانش‌آموزان و دانشجویان، امروز در میانه این جنگ بزرگ و در خط مقدم هستند، ابراز کرد: امروز دقیقا برعکس دوران دفاع مقدس که رزمندگان در خط مقدم بودند و اقشار مختلف مردم از پشت جبهه‌های جنگ پشتیبانی می‌کردند، امروز دانش‌آموزان، دانشجویان و اساتید در خط مقدم هستند و ما از آن‌ها پشتیبانی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ما به انسان‌های صاحب اراده نیاز داریم تا در تمام میادین ایستادگی کنند، خاطرنشان ساخت: با اراده می‌توان به نقاط والایی در علوم جدید مثل هوش مصنوعی، کوانتوم و... رسید و پیشرفت کرد.

در پایان این دیدار،سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) از تعدادی از دانش آموزان فعال در مجامع علوی و فاطمی تجلیل کرد.

ما امروز دست به قبضه، آماده فرمان رهبری هستیم/دانش‌آموزان و دانشجویان در خط مقدم جنگ ترکیبی هستند

ما امروز دست به قبضه، آماده فرمان رهبری هستیم/دانش‌آموزان و دانشجویان در خط مقدم جنگ ترکیبی هستند

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار