خبرهای داغ:
همزمان با هفته بسیج دانش آموزی 30 عنوان برنامه با همکاری اداره آموزش و پرورش و حوزه بسیج دانش آموزی ولایت شهرستان سرخه برگزار می شود.
کد خبر: ۹۵۵۰۱۹۳
|
۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با هفته بسیج دانش آموزی و به مناسبت فرارسیدن هشتم آبان ماه سالروز شهادت شهید حسین فهمیده و آغاز هفته بسیج دانش‌آموزی علی اصغر حسنان رئیس اداره آموزش و پرورش سرخه در نشست خبری جمع خبرنگاران خبرگزاری بسیج در سالن جلسات نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه حضور یافت.

حسنان ضمن تقدیر از حضور خبرنگاران در این برنامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کردند و به دولت دستور دادند، کارهای خوبی که در حال انجام است رسانه ای شود و مردم ببینند و بدانند چه کارهایی انجام شود، با این هدف که امیدآفرینی در مردم بیشتر شود و جامعه اسلامی روبه پیشرفت را از نزدیک بهتر و بیش تر ببینند و برایشان ملموس باشد.

او با اشاره به اشاره به برپایی 30 عنوان برنامه در طول هفته ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا و به ویژه شهدای دانش آموز و شهید محمدحسین فهمیده افزود: باتوجه به برنامه ریزی های انجام شده و تشکیل کمیته های شهرستانی و کمیته داخلی در آموزش و پرورش ستاد بزرگداشت ایام الله 13 آبان و کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی شهرستان سرخه برنامه هایی جهت اجرا در ایام به تصویب رسید.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان سرخه تصریح کرد: برنامه شاخص ما در روز 13 آبان، اجتماع و راهپیمایی بزرگ دانش آموزان است که ان شاءالله همه دانش آموزان در تمامی مقاطع تحصیلی از پیش دبستانی تا متوسطه دوم در این راهپیمایی حضور به هم خواهند رساند.

حسنان در ادامه اضافه کرد: همزمان با 12 آبان مقارن با روز جمعه و در آستانه 13 آبان، باتوجه به مصوبه ستاد بزرگداشت ایام الله 13 آبان شهرستان و موافقت امام جمعه، نماز عبادی و سیاسی جمعه در آموزشگاه دخترانه شهید حسن حسنان در جمع دانش آموزان و با حضور دانش آموزان برگزار و اجرای برنامه های فرهنگی در حاشیه نماز جمعه پیش بینی شده است.

او با اشاره به اینکه یکی از بخش های مورد نظر ما در این ایام الله، تجلیل از دانش آموزان نخبه و برتر است که از تعدادی برترین ها به نمایندگی از بقیه دانش آموزان تجلیل خواهد شد، گفت: ما هرچه در این ایام بتوانیم به دانش آموزان بیش تر توجه کنیم و از آن ها تجلیل کنیم، قطعاً انگیزه های بیش تری جهت حضور در برنامه های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی پیدا خواهند کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان سرخه یادآور شد: همچنین در صبح روز جمعه، دعای پرفیض ندبه در آموزشگاه حضرت معصومه (س) با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، مسئولان و دانش آموزان و بعد از این مراسم طرح شهید عجمیان (یکی از طرح هایی که چند ماه گذشته با هدف بهسازی، نوسازی و تعمیر مدارس کم برخوردار اعتباراتی بالغ بر یک میلیارد و 500 هزار ریال از وزارتخانه جذب و در هشت مدرسه اجرا شده است) به صورت ویدئو کنفرانس با حضور وزیر و پدر شهید عجمیان به صورت متمرکز در استان برگزار و میزبان برنامه استانی، شهرستان سرخه و ان شاءالله ساعت 9 صبح در مدرسه مقداد انجام خواهد شد.

حسنان اظهار کرد: مسابقات فرهنگی و ورزشی، رویداد پلاکارد نویسی که در روز چهارشنبه دهم آبان ماه در مدارس شهرستان همزمان با مدارس استان اجرا و این رویداد به این شکل است که خود دانش آموزان در مدرسه پلاکارد می نویسند، آدمک طراحی می کنند و شعارهای تبلیغاتی استکبارستیزی را خودشان می نویسند.

او ادامه داد: همچنین با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در روز چهارشنبه دهم آبان ماه ویژه برنامه جنگ شادی با عنوان «تریلی شادی» که مخاطب آن دانش آموزان ابتدایی و پیش دبستانی بوده و در خیابان 22 بهمن برگزار خواهد شد. عطرافشانی قبور شهدا و برپایی نمایشگاه شهدای دانش آموز و معلم از دیگر برنامه های اجرایی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها