بیانیه سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) درخصوص قتل عام مردم بی پناه فلسطین
سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با انتشار بیانیه ای، با اشاره به نص صریح آیات قرآن کریم درخصوص کیفر و مجازات ظالمان و کسانی که بر مردم مظلوم ، ستم روا می دارند، نابودی ستمکاران را وعده حق از سوی خداوند دانسته و اعلام کرد: کاخ ظلم و ستم رژیم صهیونیستی که هزاران کودک و زن و مرد را به خاک و خون کشیده است؛ ویران خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۵۰۰۷۴
|
۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵

به گزارش روابط عمومی سپاه سیدالشهدا علیه السلام استان تهران؛

در این بیانیه با اشاره به بیانات بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) آمده است: ایشان فرمودند اگر مسلمین مجتمع بودند هرکدام یک سطل آب به اسرائیل می ریختند او را سیل می برد. اما اکنون شاهدیم که برخی کشورها نسبت به این نسل کشی و جنایات بی تفاوت هستند .

این بیانیه با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) آورده است: اهمیت توجه به قدس  تا آنجاست که ایشان روز قدس را روز اسلام عنوان کرده و ‏ روز قدس را همجوار با شب قدر دانستند  و از ملت ها خواستند از غفلت هایی که در طول تاریخ خصوصاً سده های اخیر شده است بیرون آیند.

امام خمینی همچنین فرمودند: من از سالهای طولانی راجع به اسرائیل و راجع به جنایات او همیشه در خطبه ها، در نوشته ها، گوشزد کرده ام به مسلمین که این یک غده سرطانی است در یک گوشه ممالک اسلامی، و اینطور نیست که اکتفا بکند به همان «قدس»  اینها،   بنایشان بر این است که پیش بروند؛ یعنی اینها تابع سیاست امریکا هستند. امریکا هم آمالش فقط یکجا نیست، چنانچه همه ابرقدرتها می خواهند همه ممالک را تحت سیطره قرار بدهند.‏  

مسأله قدس یک مسأله شخصی نیست، و یک مسأله مخصوص به یک کشور و یا یک مسأله مخصوص به مسلمین جهان در عصر حاضر نیست، بلکه حادثه ای برای موحدین جهان و مؤمنان اعصار گذشته و حال و آینده،  است.

سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها اعلام کرد:  رژیم صهیونیستی با ارتکاب این جنایت که مصداق بارز جنایت جنگی علیه بشریت و نسل‌کشی و قتل عام زنان و کودکان و بیماران بی‌پناه است، اوج سفاکی و رذالت خود و بی‌اعتنایی به همه قواعد و اصول انسانی را به تصویر کشید و بر ماهیت ضد بشری خود مهر تایید زد.

در این بیانیه آمده است: این مقطع آزمونی برای مجامع بین المللی، دولتها و کسانی است که ادعای  تمدن   و بشردوستانه را دارند.   سکوت کشورها ، دولت ها و سازمان های جهانی در چنین شرایطی که انسان های بی گناه بر اثر انفجار بمب های سنگین زیر خروارها تن آهن و بتون مدفون می شوند؛ خیانت به انسانیت و جنایت علیه بشریت است.

در پایان این بیانیه از سران جنگ طلب و جنگ جوی امریکا و اسرائیل دعوت شده است قبل از اینکه به دردناک ترین عذاب های الهی دچار شوند، توبه کنند و از اقدامات ننگین و جنایتکارانه خود دست بکشند شاید مورد رحمت الهی قرار بگیرند.

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار