خبرهای داغ:
شاهرود_ فرمانده سپاه ناحیه شاهرود در دیدار با هنرمند ورزشکار محجبه، گفت: بانوان ورزشکار هنرمند محجبه در جامعه الگو هستند.
کد خبر: ۹۵۴۹۹۹۹
|
۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷

بانوان ورزشکار و هنرمند محجبه در جامعه الگو هستند/پرورش همزمان روح و جسم سبب تعالی انسانبه گزارش خبرنگار بسیج، در راستای کسب مقام قهرمانی سوم کشوری توسط ورزشکار دختر شاهرودی، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شاهرود به اتفاق ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و مسئولین بسیج هنرمندان شهرستان با این نوجوان قهرمان دیدار و تجلیل کردند.
در این دیدار سرهنگ پاسدار عبدالله یونسیان فرمانده سپاه شاهرود با تجلیل از قهرمانان ورزشی، گفت: وقتی ورزش با پرورش جسم و روح و امور هنری و اخلاقی در یک انسان وجود داشته باشد موجب تعالی بیشتر انسان می‌شود.
او افزود: وقتی یک دختر نوجوان محجبه در کنار ورزش به فعالیت‌های هنری می‌پردازد به تعالی بیشتری خواهد رسید و والدینی که چنین فرزندانی را تربیت می‌کنند ما با آن‌ها احترام می‌گذاریم.
یونسیان از فاطمه مظفری به عنوان ورزشکار قهرمان هنرمند و خانواده او تقدیر و تشکر کرد و ضمن اشاره به الگو بودن ورزشکاران و مربیان در جامعه در حجاب اظهار کرد: حجاب در کانون خانواده است و باعث صیانت از بانوان می‌شود لذا باید برای آن اهمیت ویژه‌ای قائل می شویم و فاطمه مظفری و خیلی دیگر از ورزشکاران که قهرمان و هنرمند و محجبه اند الگوی خوبی برای جامعه هستند.
محمد تقی یزدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود نیز گفت: هجمه‌های بی امان فرهنگی از طریق شبکه‌های ماهواره و فضای مجازی به شدت در جامعه نشر پیدا می‌کنند و خوشبختانه هنرمندان با خلق آثار ماندگار و تاثیر گذار تلاش می‌کنند نقش خود را در نهادینه کردن فرهنگ حجاب و عفاف ایفا کنند.
او افزود: ما درکنار هنرمندانی بسیجی کانون بسیج هنرمندان در این راه تمام تلاش خود را میکنیم تا در راستای احیای هویت اسلامی و ایرانی گام برداریم.
عباس اعتماد مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود نیز ضمن تشکر از فرمانده سپاه ناحیه شاهرود و همکاری‌های بی دریغ رئیس اداره ارشاد با بسیج هنرمندان از فاطمه مظفری استاد او خانم تقی پور و والدین قهرمان محجبه و محمودملکی گروه عرفان تشکر کرده و برنامه‌های بسیج هنرمندان را در راستای ترویج فرهنگ هنر ناب اسلامی ایرانی تشریح کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها