مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج قوچان گفت: در راستای وظایف و مأموریت‌های محوله قرارگاه محرومیت‌زدایی ناحیه این شهرستان، ۲۰ سری جهیزیه به ارزش ۸۰۰ میلیون تومان به نوعروسان نیازمند اهدا و توزیع شد.
کد خبر: ۹۵۴۹۸۹۹
|
۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹

شهرام حسن‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان رضوی در قوچان، اظهار کرد: قرارگاه محرومیت‌زدایی ناحیه مقاومت بسیج قوچان در راستای وظایف و مأموریت‌های محوله و گرامیداشت یاد و خاطره ۱۰۵ شهید ورزشکار این شهرستان، اقدام به تهیه ۲۰ سری جهیزیه برای نوعروسان نیازمند کرد.

وی بابیان اینکه ارزش ریالی هر سری از این جهیزیه‌ها به حدود ۴۰ میلیون تومان می‌رسد، افزود: هر سری شامل یخچال، جاروبرقی، لباسشویی تمام‌اتوماتیک، تلویزیون و اجاق‌گاز بوده است که میان نیازمندان از پیش‌شناسایی شده توزیع می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه قوچان با یادآوری این موضوع که از ابتدای سال جاری تاکنون نیز ۲۳ سری جهیزیه طی دو مرحله توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی در این شهرستان توزیع‌شده است، تصریح کرد: اقلام توزیعی شامل یخچال، تلویزیون، اجاق‌گاز، سرویس چینی، لوازم آشپزخانه و... بوده است که رقم ریالی هر سری جهیزیه به حدود ۴۰ میلیون تومان می‌رسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار