سردار شفائی گفت: ما در یک جنگ همه‌جانبه اقتصادی هستیم دشمن نمی‌توانند توفیق و پیشرفت این مردم را ببینندو در ابعاد مختلف در حال مقابله با جبهه حق هستند.
کد خبر: ۹۵۴۹۸۶۹
|
۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۶

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار احمدشفائی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان در کارگروه عملیاتی جهاد تبیین و مردمی‌سازی در حوزه صنعت، معدن و تجارت استان گفت: جامعه کارمندان برای عملیاتی کردن تحقق شعار سال نقش محوری دارند.

وی با تاکید بر این مطلب که ما در یک جنگ همه‌جانبه اقتصادی هستیم، ادامه داد: وضعیت ما قابل قیاس با سال‌های قبل نیست، آن‌هایی که نمی‌توانند توفیق و پیشرفت این مردم را ببینند با بهره‌مندی از تجربه تاریخی‌شان و با استفاده از همه ظرفیت‌هایی که امروز دارند در قالب یک جنگ ترکیبی در مقابل نظام و مردم ما صف‌آرایی کردند و در ابعاد مختلف در حال مقابله با جبهه حق هستند.

سردار شفائی تصریح کرد: اما آن بخشی که دشمنان به آن خیلی تکیه دارند و جزو آرزوهایشان است که بتوانند از این ظرفیت به اهداف ناپاک خود برسند، در حوزه اقتصادی و معیشت مردم است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: اگر همه ما خصوصاً کارکنان دستگاه‌های اجرایی نتوانیم از این فرصتی که در دست داریم استفاده کنیم قطعاً باید پاسخ‌گو باشیم و به همه مردمان و حتی در محضر حق پاسخی نخواهیم داشت، ظرفیت هایی که در استان داریم ظرفیت‌های بی‌نظیری است در حوزه‌های انسانی و غیره خوشبختانه شرایط بسیار مطلوب است بخش خیلی اندک از این ظرفیت ظهور و بروز کرده‌است.

ارسال نظرات