به همت معاونت علمی پژوهشی سپاه و با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان فارسان جشنواره جهادگران علم و فن آوری با ارائه بیش از 300 اثر دانش آموزان نخبه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۹۸۶۳
|
۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به همت معاونت علمی پژوهشی سپاه ناحیه فارسان و با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان فارسان نمایشگاه جهادگران علم و فن آوری در محل پژوهش سرای علامه حلی شهر فارسان به مدت یک هفته برگزار شد، در این نمایشگاه نزدیک به 300 اثر از دانش آموزان نخبه به معرض نمایش عموم درآمدو دانش آموزان توانستند دستاوردهای علمی پژوهشی و هنری خود را به نمایش بگذارند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فارسان، در خصوص این نمایشگاه به خبرنگار افتخاری بسیج گفت: به لطف خدا دانش آموزان و نسل جدید انقلاب سرشاز از انگیزه و نبوغ هستند و باید بستر مناسب برای آنها فراهم شود تا بتوانند این استعداد های خود را شکوفا کرده و رشد کنند.

سرهنگ پاسدار علیرضا عربی افزود: ما با برگزاری اینچنین برنامه ها و جشنواره هایی در تلاش هستیم تا گامی مثبت در جهت شناسایی نخبگاه علمی و هنری برداشته و به شکوفایی استعداد های آنها تا حد امکان و تا جایی که دستمان می رسد کمک کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار