خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: در راستای برپایی کنگره یادواره شهدا، بسیج سازندگی اقدامات جهادی و محرومیت زدایی خود را به همراه کمیته امداد و مجموعه ستاد بحران استانداری شروع کرده است.
کد خبر: ۹۵۴۹۸۶۱
|
۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛ سرهنگ سید اسلام موسوی در مراسم یادواره شهدای جهادگر و مدافع سلامت خوزستان با اشاره به اینکه  در راستای برپایی کنگره یادواره شهدا بسیج سازندگی  به همراه کمیته امداد و مجموعه ستاد بحران استانداری  اقدامات خوبی انجام شده است گفت:  در مقدمه کنگره ی شهدا در دو ماه گذشته ۲۰۰۰ کولرگازی به محرومین اهدا شد.

وی ادامه داد: همچنین در مقدمه این خدمت رسانی به مردم این هفته ۱۱۵۹ جهیزیه به نوعروسان و نودامادان خواهد رسید.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان بیان داشت: در کمیته محرومیت زدایی یکی دیگر از اقدامات بسیج سازندگی احداث ۶۳۰ خانه با حمایت کمیته امداد است که تاکنون ۵۰۰ واحد مسکونی آماده و اهدا شده که  بخش  کوچکی از کمیته محرومیت زدایی استقبال کنگره شهدا است.


سرهنگ پاسدار موسوی با اشاره به تدوین دوکتاب در خصوص شهدای سلامت و جهادگر گفت که یک کتاب امروز رونمایی شد کتاب مثل فرشتگان و کتاب ۲۰۲ شهید جهادگر  هم قسمتی از آن تدوین شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از خواسته های جهادگران از مسئول بسیج سازندگی کشور این است که پیگیر تصویب قانون ایثارگری جهادگران (اصلاحیه قانون بسیج سازندگی در خصوص شهدای جهادگر) باشند  تا توسط نمایندگان حمایت شود جهادگران ما که در همه شرایط سیل و زلزله پای کار هستند در زمینه قوانین ایثار گری حمایت گردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار