فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان هدف از برگزاری جشنواره طرح «اُسوه» را شناساندن فعالیت‌ها و توانمندی‌های بسیجیان شهرستان فراهان در عرصه‌های مختلف عنوان کرد.
کد خبر: ۹۵۴۹۷۹۸
|
۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از فراهان؛ سرهنگ پاسدار نعمت‌الله نجفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان در آیین افتتاح جشنواره شهرستانی طرح «اُسوه» بسیج فراهان با اشاره به فعالیت‌های مستمر بسیج در عرصه‌های مختلف گفت: بسیج در ۹ عرصه مختلف فرهنگی، اجتماعی، محرومیت‌زدایی و بسیج سازندگی، فضای مجازی، علمی و پژوهشی، دفاعی و امنیتی فعالیت مستمر دارد، همچنین نقش بسیار مهمی در تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای اجرایی نمودن جهاد تببین بر عهده دارد.
وی افزود: یکی از برنامه‌های مهم در بسیج، برگزاری جشنواره «اُسوه» به ‌منظور ایجاد فضای رقابتی بین پایگاه‌های بسیج و ایجاد شور و اشتیاق در بین بسیجیان برای خدمت بیشتر به مردم و تبیین ارزش‌های اسلامی است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان هدف از برگزاری جشنواره طرح «اُسوه» را شناساندن فعالیت‌ها و توانمندی‌های بسیجیان شهرستان فراهان در عرصه‌های مختلف بیان کرد و گفت: معرفی الگوهای موفق به سایر پایگاه‌ها مهم‌ترین هدف جشنواره است که پس از یک رقابت فشرده؛ در جشنواره استانی حاضر می‌شوند. همچنین استفاده از تجربیات گذشته برای جوانان و نوجوانان در سطح پایگاه‌ها و آشنایی با نقاط قوت در اقدامات بسیج، از رویکردهای جشنواره «اسوه» است.
نجفی در ادامه به برگزاری سلسله جشن‌های استکبارستیزی همزمان با این جشنواره در شهرستان اشاره و تصریح کرد: برای پاسخ گویی به شبهات نوجوانان سلسله جشن‌های استکبار ستیزی در نظر گرفته شده که هر روز با حضور کارشناسان در این مکان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار