سرکار خانم آمنه سعیدی ابواسحقی، گفتگو با بسیج گفت: . حفظ قرآن توفیق است که خداوند به انسان می دهد و قطعا رحمت خدا شامل حافظان قرآن می شود و خدا را شاکر که این توفیق الهی را به من داده است.
کد خبر: ۹۵۴۹۶۷۹
|
۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرکار خانم آمنه سعیدی ابواسحقی حافظ کل قرآن کریم در گفتگو با بسیج گفت: از سال ۹۲ در حالی که فرزندم را برای کلاس های آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن همراهی می کردم با حضور سایر مادران تصمیم گرفتیم که خودمان هم در کلاس های حفظ قرآن شرکت کنیم و از آنجایی که روانخوانی خوبی داشتم به تشویق یکی از دوستان فرهنگی برای حفظ قرآن تلاش نمودم.

وی افزود: در مسیر حفظ قرآن خداوند متعال همیشه همراه انسان می باشد و هرگز مادر بودن، همسر بودن و مشکلات زندگی مانع من برای این هدف نشد به خصوص که همسرم که خود آشنایی زیادی با مفاهیم و قواعد عربی داشت در این مسیر همیشه مشوق و حامی اصلی من بوده و‌ حتی زمانی که در سال ۹۶ توفیق را بدست آوردند که برای دفاع از حرم حضرت زینب سلام الله علیها، راهی سوریه شدند و من مجبور‌شدم مدتی در روستا زندگی کنم همچنان ارتباطم‌ را با اساتید و‌ کلاس های آموزشی به صورت تلفتی حفظ نمودم تا موفق به حفظ کامل قرآن شدم.

این مادر حافظ قرآن بیان داشت: حفظ قرآن توفیق است که خداوند به انسان می دهد و قطعا رحمت خدا شامل حافظان قرآن می شود و خدا را شاکر که این توفیق الهی را به من داده است.

سرکار خانم سعیدی تصریح نمود: برای حفظ قرآن کریم هیچ چیزی نمی تواند مانع شود، اگر خداوند به انسان توفیق الهی دهد هر مانعی برداشته می شود و از پروردگار عالم خواستارم همانطور که توفیق حفظ قرآن را عنایت فرمودند توفیق عمل به آن را نیز در وجود ما روز به روز بیشتر کند.

وی در پایان‌تاکید نمود: ان شاءالله  بتوانیم عامل به قرآن باشیم نه صرفا حافظ، زیرا سراسر کلام خدا، ایمان، تقوا و عمل صالح می باشد که با فرا گرفتن قرآن باید در وجود انسان تثبیت ‌‌و نهادینه شود.

ارسال نظرات