خبرهای داغ:
شاهرود_ امام جمعه موقت شاهرود جنگ فلسطین با رژیم غاصب اسرائیل را جنگ اراده‌ها خواند و گفت: ابزار نظامی تا وقتی که یک انسان معتقد پشت سر آن قرار نگیرد، کارساز نخواهد بود.
کد خبر: ۹۵۴۹۶۰۰
|
۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴

جنگ فلسطین با رژیم غاصب اسرائیل، جنگ اراده هاست/به گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام حمید عبداللهیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در حسینیه اعظم مدرسه قلعه شاهرود اظهار کرد: امروزه ضلع‌های جبهه مقاومت در یمن، سوریه، لبنان، عراق و ایران تشکیل شده است و تغییر معادله‌های منطقه به دست این گروه انجام می‌شود.
او با بیان اینکه جبهه مقاومت تمامی اهداف و آرمان‌های آمریکا، رژیم اشغالگر و اروپایی‌ها را برای همیشه نابود کرده است، ابراز کرد: سران کشور‌های آمریکا، فرانسه، انگلیس و آلمان دستپاچه شده‌اند و برای روحیه دادن به صهیونیست‌ها به سرزمین‌های اشغالی سفر می‌کنند.
امام جمعه موقت شاهرود با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی مقطعی و موقت نبود، اظهار کرد: این عملیات به قدری عظیم و سهمگین بود که هنوز دشمنان اسلام پس از گذشت ۲۰ روز نتوانستند از شوک آن رهایی پیدا کنند.
عبداللهیان با اشاره به اینکه یکی از مولفه‌های قدرت این رژیم جعلی، داشتن ارتشی با تجربه است، افزود: ارتش رژیم اشغالگر طی ۷۵ سال گذشته ۱۷ نبرد و عملیات را پشت سر گذاشته و یکی از باتجربه‌ترین ارتش‌های دنیا است.
امام جمعه موقت شاهرود ادامه داد: این ارتش در جنگ ۶ روزه توانست بخشی از سوریه، لبنان، اردن و مصر را تسخیر کند، اما با آغاز عملیات طوفان الاقصی گروه، گروه از این ارتش و نیرو‌های نظامی آن‌ها فرار کردند.
او با بیان اینکه اکنون این ارتش اقتدار و هویت خود را از دست داده است، اظهار کرد: برخورداری از صنایع نظامی پیشرفته و مدرن که توسط آمریکا و آلمان در اختیار آن‌ها قرار داده شده است از دیگر مولفه‌های قدرت ارتش اشغالگر است.
عبداللهیان این جنگ را جنگ اراده‌ها خواند و گفت: ابزار نظامی تا وقتی که یک انسان معتقد پشت سر آن قرار نگیرد، کارساز نخواهد بود.
امام جمعه موقت شاهرود به دفاع هشت ساله مردم ایران در مقابل رژیم بعث عراق اشاره کرد و افزود: این رژیم نیز از صنایع نظامی پیشرفته هوایی، زمینی و دریایی برخوردار و مردم و ارتش ما با محدودیت، محرومیت و تحریم‌های بسیاری روبرو بود، اما اراده قوی، ایمان و باور اللهی موجب پیروزی رزمندگان ما شد.
او با بیان اینکه داشتن دستگاه اطلاعاتی قوی از دیگر مولفه‌های قدرت این رژیم جعلی است، ابراز کرد: اشغالگران قدس قبل از اینکه به یک دولت تبدیل شوند کار خود را با جاسوسی آغاز کردند.
امام جمعه موقت شاهرود با اشاره به اینکه هویت باطنی این رژیم کودک‌کش، جاسوسی و اطلاعاتی است، افزود: دستگاه اطلاعاتی «آمون»، «شاباک» و «موصاد» سه مرکز جاسوسی این رژیم اشغالگر را تشکیل می‌دهند تا امنیت داخلی و خارجی آن‌ها را تامین کنند.
عبداللهیان با بیان اینکه یگان ویژه‌ای با عنوان «کمان» نیز به منظور ایجاد جنگ روانی در این رژیم فعال است، اظهار کرد: طی عملیات طوفان الاقصی چهار مولفه قدرت این نظام جعلی از کار افتاد.
امام جمعه موقت شاهرود با اشاره به اینکه مهاجرت معکوس صهیونیست‌ها از سرزمین‌های اشغالی سرعت گرفته است، گفت: برخی یهودیانی که از اوکراین وارد فلسطین شده بودند اکنون در حال برگشت به کشورشان هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها