فرمانده سپاه روح‌الله گفت: سپاه روح‌الله قبل از اینکه به تامین مسکن پرسنل خود بپردازد در جهت ساخت مسکن محرومان پیش‌قدم بوده و طی دو سال گذشته 1600 مسکن محرومین در استان مرکزی ساخته است.
کد خبر: ۹۵۴۹۴۲۱
|
۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح فاز نخست پروژه مسکن کوی شهید «سلیمانی» اراک که با حضور وزیر کشور برگزار شد، با اشاره به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه گفت: نزدیک به 80 سال است که رژیم غاصب سرزمین فلسطین را اشغال کرده است و مردم این سرزمین سال‌هاست که مورد ظلم، هجوم و استبداد قرار گرفته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه مسئله فلسطین را بایستی در گذر تاریخ بررسی کرد، افزود: متاسفانه برخی از غافلین، و فریب خوردگان به واسطه تحریفی که جبهه استکبار از جنایات خود دارد، سعی دارند تا از این وقایع مقطعی نتیجه بگیرند.

فرمانده سپاه روح‌الله ادامه داد: حماس یک کار پیش دستانه انجام داد و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند پیروزی از آن جبهه حق است و فلسطین پیروز این میدان خواهد بود؛ مردم فلسطین امروز حق‌شان را می‌خواهند.

وی به عناصر استمرار رژیم صهیونیست اشاره کرد و گفت: اتکا به حمایت خارجی، کارآمدی و پیشرفته بودن دستگاه امنیتی، ارتش و اعتماد به آن و در آخر قدرت اعراب و ترس از جمله عناصر استمرار این رژیم غاصب است.

فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: راهبردهای اسرائیل در سرزمین‌های اشغالِی، عملیات پیش دستانه بوده است ولی این بار حماس بود که پیش دستی کرد و ارتش این رژیم را غافلگیر ساخت. جنگ در خارج از مرزها راهبرد دیگر است ولی امروزه می‌بینیم که بیش از یک سال است درگیر مسائل داخلی خود هستند.

سردار کریمی قدرت بازدارندگی را راهبرد دیگر این رژیم غاصب دانست و گفت: این قدرت بازدارندگی در مقابل عملیات طوفان الاقصی اثرگذار نبود و به شکست این رژیم منتهی شد؛ موضوع بعدی امنیت داخلی است که امروزه آن هم شکست خورده و به زودی شاهد فروپاشی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

خدمت‌رسانی به مردم از اولویت‌های سپاه است

وی در بخش دیگر از سخنان خود به اجرای طرح کوی شهید سلیمانی اراک اشاره کرد و گفت: سپاه افتخار دارد که در این شهر برای مسکن ملی پیش قدم بوده و یک کار جهادی را با شعار «سرعت، کیفیت، دقت و کاهش قیمت» شروع کردیم که به لطف خدا موفق شدیم.

فرمانده سپاه روح‌الله با بیان اینکه خدمت‌رسانی به مردم از اولویت‌های سپاه است، گفت: سپاه روح‌الله قبل از اینکه به تامین مسکن پرسنل خود بپردازد در جهت ساخت مسکن محرومان پیش‌قدم بوده است.

سردار کریمی به خدمات سپاه روح‌الله در استان اشاره کرد و گفت: ساخت 1600 مسکن محروم در اقصی نقاط استان با نازل‌ترین قیمت به همراه یک پک جهیزیه از افتخارات سپاه روح‌الله است. همچنین صدها کیلومتر لایروبی قنوات و کانال آب، ساخت صدها هزار مترمکعب مخزن و استخر آب، تهیه و توزیع 650 هزار بسته مومنانه و 2000 سری جهیزیه بخشی از این خدمات بشمار می‌رود.

وی افزود: امروز اگر به ساخت مسکن کارکنان پرداختیم با این نیت بوده که باری روی دوش دیگران نباشیم و این خدمت را به نیروهای خود انجام دادیم. تعداد 1342 واحد در این شهرک توسط شرکت جهاد خانه‌سازی استان برای نیروهای مسلح مقرر شده تا ساخته شود که در فاز نخست 144 واحد، و 20 ماه زودتر از موعد قرارداد امروز به متقاضیان تحویل می‌شود.

فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: فاز دوم و سوم این پروژه نیز 60 درصد پیشرفت دارد و در تمامی مراحل ساخت تلاش شد تا هر چهار محور شعار مد نظر قرار گیرد؛ امکانات و استاندارهای لازم و زیرساخت‌ها به طور کامل فراهم شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار