همیاران آب در مهرماه سالجاری با حضور در مدارس جنوب تهران و اجرای نمایش شاد در جمع بالغ بر ۹۰۰۰ دانش آموز به ترویج فرهنگ صرفه جویی پرداختند.
کد خبر: ۹۵۴۹۳۵۳
|
۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۵

 

هادی گل محمد، مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفای منطقه۶ شهرتهران در تشریح این خبر گفت:همیاران آب در مهرماه امسال رکورد حضور درمدارس را نسبت به سال گذشته جهت آموزش مدیریت مصرف پشت سر گذاشتند و بیش از ۹۰۰۰ دانش آموز را تعلیم داده و مروج آب کردند.

این مسوول ادامه داد: هم‌اینک دانش‌آموزان زیادی با ما همکاری دارند، به همین دلیل هر سال در همه مدارس داوطلب حامی و همیار آب  می شوند و از ما کتاب های راهکارهای ترویج و صرفه جویی دریافت می کنند تا با مسایلی که پیرامون موضوع آب است بیشتر آشنا شوند.»

گل محمد در ادامه افزود: اجرای نمایش، برپایی ایستگاه آب، توزیع پوستر و بنرهای مدیریت مصرف، نصب شیرآلات کاهنده، برگزاری مسابقات آموزشی، اهدای هدایای تبلیغاتی و آموزشی از جمله فعالیتهای گروه همیاران در مدارس، مهدها، خانه فرهنگ ها وسرای محله های تحت پوشش است.

ایشان در پایان یکی از رموز اثربخشی یک حرکت فرهنگی را استمرار آن دانست: «برای نهادینه شدن یک فرهنگ، استمرار آموزش آن ضروری است، در همین راستا شرکت آب و فاضلاب منطقه۶ نیز آموزش‌های مداومی را در برنامه‌های خود تعریف کرده است. امید به این‌که بتوانیم مدیریت صحیح مصرف آب را در میان خانواده‌ها تبدیل به یک دغدغه و شیوه‌ی نگرش کنیم.»

ارسال نظرات
آخرین اخبار