مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلا درگفتگو با بسیج:

امسال ۳ هزار دانش آموز مازندرانی زائر سرزمین نور می‌شوند

ساری-مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلا از اعزام ۳ هزار دانش آموز به راهیان نور خبر داد و گفت: این اردو‌ها از ۷ تا ۲۵ آبان برای دانش آموزان دختر و برای دانش آموزان پسر نیز در بهمن ماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۴۹۲۸۸
|
۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، آئین افتتاحیه اردو‌های راهیان نور دانش آموزی صبح امروز با حضور سردار برسلانی جانشین فرمانده سپاه کربلا، مدیر کل آموزش و پرورش مازندران، مسئولین و خادمین دانش آموز از سراسر استان در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه کربلا برگزار شد.

امسال ۳ هزار دانش آموز مازندرانی زائر شهدا می‌شوند
محمد تقی زاده در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، از اعزام ۳ هزار دانش آموز به راهیان نور خبر داد و گفت: این اردو‌ها از ۷  تا ۲۵ آبان برای دانش آموزان دختر و برای  دانش آموزان پسر نیز در بهمن ماه  برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلا با بیان اینکه اردو‌های راهیان نور با مدل اردوی راهیان پیشرفت برگزار می‌شود، افزود:دانش آموزان در این اردوها، هم با رشادت‌های شهدا و رزمندگان آشنا همی شود و هم شاهد دستاورد‌ها و پیشرفت‌های کشور هستند.

تقی زاده در ادامه هویت سازی ایرانی اسلامی را هدف این اردو دانست و خاطرنشان کرد: امید به آینده و همبستگی باعث فتح قله‌ها می‌شود.  

به گفته این مقام مسئول بازدید از سد کرخه، نمایشگاه هوا و فضا و پالایشگاه آبادن از جمله مکان‌های قابل بازدید برای دانش آموزان است.

تقی زاده خاطرنشان کرد: برنامه‌های متنوع فرهنگی، استفاده از راویان و سخنرانان کشوری برای این اردو‌ها در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار