به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در مراسمی با حضور جانشین سپاه فتح و فرمانده یگان امنیتی از ورزشکاران بسیجی شهر یاسوج در رشته های ووشو، کونگ‌فو،کاراته و تکواندو تجلیل شد.
کد خبر: ۹۵۴۹۲۸۷
|
۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، سردار مصطفی مثنوی در این آیین ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش از تلاش های یگان امنیتی و ورزشکاران بسیجی قدردانی کرد و گفت: باید از ظرفیت ورزشکاران در بسیج استفاده شود.

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اشاره کرد و افزود: عملیات طوفان الاقصی توسط نیروهای مقاومت حماس همینه پوشالی اسرائیل غاصب را در هم شکست. 

وی بمباران کودکان و مردم مظلوم فلسطین توسط رژیم صهیونیستی را خلاف قوانین بین المللی و نشانه ضعف و درماندگی اسرائیل دانست و گفت: این رژیم جنایتکار نمی تواند با این جنایات گسترده آبروی برباد رفته خود را احیا کند.

تجلیل از ورزشکاران بسیجی در یاسوجتجلیل از ورزشکاران بسیجی در یاسوجتجلیل از ورزشکاران بسیجی در یاسوجتجلیل از ورزشکاران بسیجی در یاسوجتجلیل از ورزشکاران بسیجی در یاسوجتجلیل از ورزشکاران بسیجی در یاسوجتجلیل از ورزشکاران بسیجی در یاسوجتجلیل از ورزشکاران بسیجی در یاسوجتجلیل از ورزشکاران بسیجی در یاسوجتجلیل از ورزشکاران بسیجی در یاسوجتجلیل از ورزشکاران بسیجی در یاسوج

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار