آنگاه که عشق به خدمت، خستگی جهادگران حوزه سردار شهید رضا رایکا بی معنا می‌کند
کد خبر: ۹۵۴۹۱۹۵
|
۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸

به گزارش روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج سردار شهید رضا رایکا: در راستای رسالت و اهداف کارگروه سازندگی و اقتصاد مقاومتی قرارگاه تحول محلات و سند راهبردی ۱۰ ساله اعتلای بسیج هفتمین روز از تعمیر و ترمیم سقف سومین باب منزل نیازمندان با همت گروه جهادی شهید حسین شهابی ، مشارکت بنیاد علوی و تلاش بی‌وقفه جهادگران حوزه شهید رایکا خصوصا تلاش بی وقفه و وصف ناشدنی جهادگران گروه جهادی شهید امیر دهقانی از قرارگاه تحول محله پل خواجو و پشتکار مثال زدنی مسئول بسیج سازندگی حوزه سردار شهید رضا رایکا فرهیخته بسیجی مهندس حسین شهابی پور ادامه دارد.


سرگرد پاسدار کریم بهرامی فرمانده حوزه سردار شهید رضا رایکا افزود: این اردوهای جهادی از ۱۷ مهرماه شروع گردیده و مقرر است بمدت ۳ ماه تا اواسط دیماه ادامه یابد و در این راستا سقف ۱۰ باب از منزل نیازمندان که در بارش باران سال گذشته دچار صدمه گردیده بود و طبق اولویت بندی تعمیر و مرمت شود و مبلغی بالغ بر ۲ میلیارد ریال با همکاری بنیاد علوی،خیرین و‌‌.. هزینه گردد.


بهرامی افزود حضور گروه‌های جهادی موجب گردیده بالغ بر ۲ میلیارد ریال در هزینه کرد به جهت عدم دریافت هزینه دستمزد که با حضور افراد مجرب و متخصص جهادی صورت پذیرفته صرفه جویی گردد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار