مدیر سازمان بسیج کارمندان سپاه سلمان در گفتگو با خبرگزاری بسیج:
مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه امروز یکی از ابزارهای قدرت و برای اینکه اهمیت ادراکی جامعه هدف را به خطر بیندازند، جنگ شناختی است، افزود: در جنگ غزه به دنبال آن هستند که اذهان را منحرف کنند و به سمت تفسیرهای مطابق با طراحی دشمن پیش رویم. طوفان الاقصی ترکیبی‌ترین و غافلگیرکننده‌ترین عملیات علیه ‎رژیم صهیونیستی در چند دهه اخیر بوده است.
کد خبر: ۹۵۴۸۶۱۵
|
۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶

سرهنگ پاسدار حسن نکویی در گفتگو با خبرنگار بسیج در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه «چرا دست تزویر، باز هم در عملیات طوفان الاقصی تلاش دارد که جای شهید و جلاد را عوض کند»، گفت: گاهی چنان فضا را غبارآلود می‌کنند که حق و ناحق با هم مخلوط می‌شود و این روزها شاهد هستیم که رژیم غاصب، جلاد و کودک کش صهیونیستی تمام تلاشش، مظلوم‌نمایی است

مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان ادامه داد: اگر بصیرت نباشد جای شهید و جلاد عوض می‌شود و دشمن سعی می‌کند منافقان را به‌عنوان منجی نشان دهد، مردم در کشور‌های اسلامی به وظایف خودشان به‌خوبی عمل کردند و به‌خوبی هم از نیت شوم دشمنان آگاه‌اند. آنچه که مسلم است مردم عزیز ما و تمام جهانیان این موضوع را می‌دانند و خیانت همه غاصبان، همه استکبار و رژیم صهیونیستی بر هیچ‌کسی پوشیده نیست.

وی شکست بزرگ رژیم غاصب اسرائیل را بی‌بدیل دانست و گفت: مردم فلسطین، قدرت پوشالی اسرائیل را به جهان نشان دادند و قدرت‌نمایی و عملیات ترکیبی مقاومت، نویدبخش شکل‌گیری و بسط هندسه جدید قدرت اسلام بوده و تغییر معادلات و موازنه قوا به نفع جبهه مقاومت اسلامی در منطقه را به رخ ستمگران، جنگ‌افروزان و جباران عالم کشاند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار