خبرهای داغ:
حجت الاسلام سرافراز در جمع بسیجیان مطرح کرد؛

هنر و رسانه میدانی برای رسوا کردن رژیم صهیونیستی/ سانسور و سکوت حقایق فلسطین توسط رسانه‌های غربی

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین به سکوت رسانه‌ها در مورد فلسطین اشاره کرد و گفت: از رسانه‌ها و شبکه‌های خبری غربی و رسانه‌های اجتماعی که تحت سلطه غرب هستند، انتظاری نمی‌رود که حقایق را بیان کنند، چرا که آن‌ها از حقایق وحشت دارند.
کد خبر: ۹۵۴۸۶۰۱
|
۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام سرافراز جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در جمع بسیجیان دانشجوی خواهر گفت: رژیم صهیونیستی در سردرگمی کامل به سر می‌برد و این اقدامات چند روز اخیر مانند منجلابی است که خودش در آن فرو رفته است.

حجت الاسلام سرافراز با توجه به وقایع انسانی و تجربیات بشری که در طول تاریخ در قالب هنر بازتاب پیدا کرده است افزود: اینکه دردمندی خود را نسبت به وقایع تلخ غزه، به صورت هنر بروز کنیم، یکی از کوچکترین کاری است که برای مردم رنج دیده فلسطین می‌توان انجام داد که میتواند جامعه مخاطب فراگیری را با خود همراه کند.

هنر و رسانه میدانی برای رسوا کردن رژیم صهیونیستی/ سانسور و سکوت حقایق فلسطین توسط رسانه‌های غربی

وی افزود: در این ایام آزادگان عالم باید از هر مسیری در محکومیت اقدامات ددمنشانه این رژیم سفاک صهیونیستی و نیز حمایت از مقاومت مردم فلسطین دریغ نکرده و فریادی بلند بر سر ظالمان و غاصبان این ارض مقدس باشد.

حجت الاسلام سرافراز با توجه به انتشار تصاویر هولناکی از کودکان و نوزادان با سر‌های شکسته و بدن‌های تکه‌تکه شده منتشر می‌شود گفت: در نتیجه بمباران وحشیانه غزه که خانه ها، بیمارستان‌ها و عبادتگاه‌های غیرنظامیان را هدف قرار می‌دهند که آوارگی انسان های بیگناه و شهادتشان را به همراه دارد.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین افزود: موشک‌های رژیم صهیونیستی رویا‌ها و خاطرات این کودکان را از بین برده و در صحنه‌هایی که نسل‌کشی به شمار می‌رود، شاهدی آشکار بر میزان جنایت و زشتی این اشغال وحشیانه است.

حجت الاسلام سرافراز سازمان های بین المللی را مقصر بسیاری از این معضلات و مشکلات دانسته و گفت: ۷۵ سال معافیت از مجازات و محافظت در برابر هرگونه تعقیب و پاسخگویی، رژیم صهیونیستی را تشویق به ارتکاب هرآنچه ممنوع است، می‌کند.

وی سکوت رسانه ها را مورد اشاره قرارداده و افزود: از رسانه‌ها و شبکه‌های خبری غربی و رسانه‌های اجتماعی که تحت سلطه غرب هستند، انتظاری نمی‌رود که حقایق را بیان کنند، چرا که آن‌ها از حقایق وحشت دارند.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین نقش مردمی مقاومت را بی‌بدیل دانسته و گفت: با وجود اراده و تداوم مقاومت سازمان‌یافته و ایستادگی هدفمند و برخورداری مقاومت مردمی از یک انگیزه الهی، تحمیل شکست و عقب‌نشینی‌های بی‌قید و شرط و نهایتا شکست مفتضحانه اسرائیل پایان کار خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار