کانال هدایت کننده مسیر آب های روان در بلوار بن سنجان و مسیر جاده یاسوج به اصفهان (روبروی جمعه بازار یاسوج) در بی توجهی مسئولان بهداشت و شهرداری به زباله دان تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۵۴۸۵۵۸
|
۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، سرانجام بعد از ماهها بلاتکلیفی؛ شهردار جدید شهر یاسوج به تازگی منصوب شده اما گویا هنوز هم نابسامانی ها و عدم برنامه ریزی مناسب به عنوان جدی ترین چالش برای شهردار جدید مطرح است.

عدم توجه به نظافت شهری آن هم در پیشانی و ورودی شهر برای شهری که نام پایتخت طبیعت را یدک می کشد زیبنده نیست و می طلبد مسئولان امر با ارائه راهکار درست و در لابه لای مسائل مهم سیاسی خود به فکر سلامت شهروندان باشند.

با توجه به فرارسیدن فصل پاییز و در پیش بودن فصل زمستان و آغاز بارش باران از هم اکنون شهرداری و دستگاه های اجرایی خدمات رسان باید به فکر پاکسازی و لایه روبی کانال های آب باشند .

با آغاز بارش ها حجم زیادی از زباله های دپو شده در کانال آب های سطحی شهر یاسوج که بیشتر پلاستیک و مواد مخرب محیط زیست هستند وارد رودخانه ها و چرخه طبیعت می شود که ضربه سنگینی وارد خواهد شد.

باید پرسید که محیط زیست و بهداشت چه نقشی در پیگیری این نابسامانی های زیست محیطی که سلامت شهروندان را به خطر می اندازد دارند؟

تصاویر زیر گوشه ای از وضعیت کانال هدایت کننده مسیر آب های روان در بلوار بنسنجان (روبروی جمعه بازار یاسوج) را نشان می دهد.

آیا شهردار یاسوج این کانال ها را می بیند ؟! +( تصاویر)آیا شهردار یاسوج این کانال ها را می بیند ؟! +( تصاویر)آیا شهردار یاسوج این کانال ها را می بیند ؟! +( تصاویر)آیا شهردار یاسوج این کانال ها را می بیند ؟! +( تصاویر)آیا شهردار یاسوج این کانال ها را می بیند ؟! +( تصاویر)

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار