مراسم کلنگ‌زنی پروژه‌های فرهنگی و رفاهی با حضور فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) و جمعی از مسئولان و معاونت‌های این فرماندهی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۸۳۰۰
|
۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵

پروژه‌های فرهنگی و رفاهی منطقه پدافند هوایی شمال شرق کلنگ‌زنی شد+ فیلم

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی، فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) در آیین کلنگ‌زنی پروژه‌های فرهنگی و رفاهی شهرک سازمانی این فرماندهی گفت: این پروژه شامل مجتمع اقامتی، فرهنگی، ورزشی و اداری با به‌روزترین امکانات و تجهیزات در فضایی استاندارد احداث و به بهره‌برداری خواهد رسید.

 وی افزود: برابر منویّات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و حمایت‌های بی‌دریغ فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، نیروی پدافند در طول سالیان اخیر در حوزه‌های معیشتی و رفاهی کارکنان، گام‌های موفقی را برداشته است و تلاش می‌کند تا تدابیر معظمٌ‌له را به‌صورت کامل محقق سازد.

 معصومی اظهار کرد: این مجتمع با به‌روزترین امکانات و تجهیزات در فضایی استاندارد جهت پذیرایی از زائران، گردهمایی و ضیافت‌های کارکنان و خانواده‌های آنها احداث خواهد شد.

 وی با اشاره به این که احداث پروژه‌های فرهنگی و رفاهی در شهرک‌های سازمانی نقش مهمی در رفع تأمین نیازمندی‌ها و آرامش خانواده‌های کارکنان دارند، توضیح داد: زیباسازی و خوشایند سازی محیط زندگی کارکنان و خانواده‌های آن‌ها در راستای توجه ویژه پدافند هوایی به موضوع آرامش روحی و روانی کارکنان است که به همین علت، ایجاد امکانات فرهنگی و رفاهی در شهرک‌های سازمانی به‌منظور آسایش خاطر هرچه بیش‌تر کارکنان، از اقدامات ضروری بشمار می‌رود.

 فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق خاطرنشان کرد: منطقه پدافند هوایی شمال شرق با در اختیار داشتن ظرفیت‌های انسانی خوب، انقلابی و کارآمد، همواره آماده حضور در میدان‌های جهاد، مردم‌یاری و شرایط سخت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار