جانشین ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه امام رضا(ع) با تاکید بر اینکه رسالت اصلی مجمع بسیجیان کمک به تصمیم‌سازی مدیران است گفت: وجود مسئولان بی‌منت و با اخلاص از ظرفیت‌های امروز انقلاب است.
کد خبر: ۹۵۴۸۲۲۲
|
۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹

وجود مسئولین بی‌منت و با اخلاص از ظرفیت‌های انقلاب است+عکس

 

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از بردسکن؛ سرهنگ محمد حسن عفت پناه در اجلاسیه مجمع بسیجیان شهرستان بردسکن اظهار کرد: مجمع بسیجیان می‌تواند به عنوان بازوی توانمند دولتمردان در حل مشکلات آنها را یاری دهند و دولتمردان اقتصادی باید طبق اولویت‌ها در راستای حل مشکلات اقتصادی کشور گام بردارند.

وی ایمان به خدا و عمل صالح را دو شاخصه مهم مسئولان در خدمتگزاری به مردم برشمرد و افزود: وجود مسئولین بی‌منت و با اخلاص از ظرفیت‌های امروز انقلاب است که نخبگان می‌توانند در راستای حل مشکلات اقتصادی از این ظرفیت استفاده کنند و راهکار بدهند.

عفت پناه با توجه به اظهارات مدیر جهاد کشاورزی بردسکن مبنی بر خسارت ۴ هزار میلیارد تومانی قطع  برق چاه موتورهای کشاورزی به محصولات کشاورزی، بیان کرد: این مهم را از طریق مسئولان پیگیری خواهم کرد و با توجه به پیشنهاد شهرستان مبنی بر احداث پنل‌های خورشیدی در تامین برق مورد نیاز در بخش کشاورزی، سپاه آمادگی دارد در این حوزه نیز ورود پیدا کند و با پرداخت تسهیلات مشکل قطع برق چاه موتورهای کشاورزی مرتفع شود.

وی با بیان اینکه کارگروه‌های تخصصی مجمع بسیجیان به صورت میدانی و عملیاتی مشکلات را در عرصه‌های مختلف احصا می‌کنند، خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید عملیاتی و به صورت کار جهادی نسبت به حل  مشکلات مطرح شده هر شهرستان گام بردارند.

جانشین ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه امام رضا(ع) تصریح کرد: خوشبختانه با تعامل و همدلی که در مجموعه مدیریت استان خراسان رضوی وجود دارد توانسته‌ایم در حوزه سند آمایش سرزمین، سند پژوهشی، سند ریاست جمهوری و سند گام دوم انقلاب در استان اقدامات بسیار خوبی صورت گیرد.

تفکر بسیجی بهترین راهکار برای حل مشکلات کشور است

علی دهقان‌زاده، فرماندار بردسکن نیز در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های مجمع بسیجیان در حل مشکلات شهرستان در حوزه مباحث اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، زنان و خانواده و فضای مجازی، اعلام کرد: مجموعه مدیریتی شهرستان آماده هرگونه همکاری با مجمع بسیجیان شهرستان است و این مجمع را به عنوان یک مشاور و بازوی توانمند در کنار خود می‌داند و از نظرات و پیشنهادات آنها به عنوان نخبگان شهرستان در حل مشکلات شهرستان استفاده خواهد کرد.

 وی اذعان داشت: تفکر بسیجی بهترین راهکار برای حل مشکلات کشور است و همه ما باید در راستای اعتلای فرهنگ بسیج گام برداریم و گفتمان بسیج را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

رسالت اصلی مجمع بسیجیان کمک به تصمیم‌سازی مدیران است

سرهنگ علیرضا جنیدی، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بردسکن نیز اظهار کرد: رسالت اصلی مجمع بسیجیان کمک به تصمیم‌سازی مدیران است نه کار اجرایی کردن، مجمع بسیجیان مشکلات شهرستان را در قالب کارگروه‌هایی که دارد احصاء می‌کند و برای آن راهکار ارائه می‌دهد و به دنبال رفع مشکلات اداری آن از طریق کارگروه‌های مربوطه است.

وی ضمن قدردانی از کارگروه‌های تخصصی مجمع بسیجیان بردسکن که دغدغه مند و پیگیر رفع مشکلات شهرستان هستند، توضیح داد: رویکرد مجمع به دنبال ارائه دستاوردها و یک کار جدید و شاخص عامل اصلی تفاوت این مجمع با مجامع گذشته است.

خبرنگار/ علی نوری

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار