خبرهای داغ:
اجلاسیه سالانه مجمع بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) همراه با آئین اختتامیه نمایشگاه اسوه با حضور رئیس مجمع بسیجیان استان قم در این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۸۱۱۱
|
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، اجلاسیه سالانه مجمع بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) به‌منظور انتخاب رئیس و نائب رئیس این مجمع با حضور آیت الله عبدالکریم فرحانی نماینده استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، سیدرضا میرزاده رئیس مجمع بسیجیان استان قم، نخبگان دانشگاهی، حوزوی و بسیجیان برگزار شد.

میرزاده در این اجلاسیه گفت: سازمان بسیج کشور نزدیک بر ۵ یا ۶ سال است که یک ظرفیت مردم نهاد را با عنوان «مجمع بسیجیان» در استان‌‌ها با هدف کمک به ارکان نظام، قوای سه‌‌گانه و مجلس ایجاد کرده است.

اجلاسیه سالانه مجمع بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد+تصاویر

رئیس مجمع بسیجیان استان قم اظهار کرد: مجامع نواحی و استانی بسیجیان هر دو سال یکبار برگزار می‌شود که از بین نخبگان هر استان و شهرستان، یک نفر بعنوان رئیس و نایب رئیس انتخاب می‌شوند.

وی افزود: این مجمع از ۵ گروه اقتصاد زیر بنایی، سلامت، فرهنگی و تربیت تشکیل شده است که وظیفه اصلی آن‌ها احصا یا تشخیص مسائل هر استان و شهرستان و در نهایت ارائه راهکارها و انتقال این مسائل به مدیران ذی‌ربط می‌باشد.

حجت الاسلام جوشقانیان با بیان اینکه بسیج معجزه بزرگ رهبر کبیر انقلاب اسلامی است گفت: اگر فرهنگ و تفکر بسیج در انقلاب و نظام کشور حاکم بشود قطعا افتخارات، اتفاقات و حوادث بزرگی را رقم می‌زند.

اجلاسیه سالانه مجمع بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد+تصاویر

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه امام حسن مجتبی (ع) بسیج را ادامه دهنده راه پر صلابت و پر افتخار امام خمینی(ره) دانست و اظهار کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم، چند مولفه را معرفی می‌کند که اولین مولفه‌ آن داشتن روحیه انقلابی و دلبستگی به این انقلاب می‌باشد.

حجت الاسلام جوشقانیان افزود: عملکرد جهادی از مولفه‌های دیگر این بیانیه است که پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری ما هرجا جهادی عمل کردیم موفق بودیم.

وی یادآور شد: مبنا و محور بسیج، رویکرد جهادی است و شاخص و طراز روحیه انقلابی و جهادی، باور داشتن به ولایت است.

لازم به ذکر است با رای حاضرین حجت الاسلام سید رضا اصفهانی بعنوان رئیس و مهدی مهری بعنوان نائب رئیس مجمع بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) انتخاب شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار