سازمان بسیج حقوق دانان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور بیانیه ای ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین، جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم کرد
کد خبر: ۹۵۴۸۱۱۰
|
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، سرهنگ پاسدار علی پرویزیان مسئول سازمان بسیج حقوق دانان سپاه فتح استان با صدور بیانیه ای ضمن اعلام حمایت جامعه حقوقی استان، جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم کرد.

در بیانیه سازمان بسیج حقوق دانان استان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ عَلَىٰ نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ «قرآن کریم آیه ۳۹ سوره حج»

به کسانی که جنگ بر آنان تحمیل گردیده، اجازه جهاد داده شده است؛ چرا که مورد ستم قرار گرفته‌اند؛ و خدا بر یاری آنها تواناست.

این روزها شهر غزه، پناهگاه امن مسلمانان مظلوم فلسطینی شاهد حملات وحشیانه رژیم جعلی صهیونیستی است که منجر به شهادت هزاران نفر که بیشتر این افراد را کودکان و زنان تشکیل می دهند شده است.

قتل عام مردم بی دفاع نسل کشی آشکار است که توسط این رژیم کودک کش و شیطان بزرگ انجام می‌گیرد.

این جنایات تاسف بار در حالی رقم خورد که کشورهای به اصطلاح حامی حقوق بشر، چشمان خود را عامدانه بر روی فجایع این روزهای مردم مظلوم فلسطین بسته‌اند و بی‌رحمانه از جبهه کفر حمایت می‌کنند.

با ادامه جنایت های این رژیم منحوس و کشتار زنان و کودکان بی دفاع، همچنان غزه در آتش خشم و کینه دشمنانِ قسم خورده اسلام می‌سوزد، امروز کودکان، زنان و مردان غزه تاوان ایستادگی و عدالت خواهی و آزادی خواهی خود را پس می‌دهند؛ روزهای زیادی است که محاصره ظالمانه نوار غزه ادامه دارد و جنایت و نسل کشی این رژیم جعلی در کشتار و حمله به کودکان و پناه بردگان به بیمارستان غزه موجب فوران خشم و نفرت مجدد جهانیان از رژیم اشغالگر قدس شد.

اینک جهان غرب و حامیان بی چون و چرای جنایات رژیم جعلی صهیونیستی، باید در نظاره بمباران و قتل عام فجیع کودکان خردسال و مردم بی‌ پناه بیمارستان، بر مرده ریگ فرهنگ و تمدن خود عزا بگیرد و نماد حقوق بشر خود و حمایت از زنان و کودکان را در ویرانه‌های المعمدانی نظاره کند.

سازمان بسیج حقوق دانان استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام آمادگی جامعه حقوق دانان بسیجی استان جهت حمایت از این مردم مظلوم، جنایات ضد بشری رژیم کودک کش را شدیداً محکوم و بر حذف این سرطان صهیونیستی تاکید دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار