خبرهای داغ:
بانوان طلبه مدرسه علمیه تخصصی آیت الله ایروانی(ره) و بانوان محله زینبیه پردیسان در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه به سمت دفتر مقام معظم رهبری راهپیمایی کردند.
کد خبر: ۹۵۴۸۰۴۵
|
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، بانوان انقلابی پردیسان در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، همزمان با بمباران بیمارستان المعمدانی و شهادت صدها نفر در این حادثه از حرم مطهر حضرت معصومه(س) به سمت دفتر مقام معظم رهبری راهپیمایی کردند.

سکینه عسکری وزیری مدیر مدرسه علمیه تخصصی آیت الله ایروانی(ره) گفت: آمریکا شیطان بزرگ، شرّمطلق اسرائیل ددمنش، رژیم کودک کش و منحوس که در حال جان کندن و به درک واصل شدن است، بداند که بانوان بصیر، مادران بسیجی، طلاب حوزه علمیه خواهران و دختران انقلابی روضه‌های مجسم غزه را فراموش نخواهند کرد.

وی افزود: با کمک حضرت حق تعالی و با تمسک به حضرت زینب کبری(س) امیدوارتر از همیشه با صدای رساتر، قامتی برافراشته از عزت و عفت، قلمی پر رنگ از خون شهدا، علم لبیک یا حسین علیه السلام بردوش، مشت و سیلی محکمی خواهند خورد تا این غده سرطانی محو شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران آیت الله ایروانی(ره) در پایان خطاب به ولی امر مسلمین اعلام کرد: مولا و رهبرمان حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) با چشمانی اشک‌بار و قلبی آکنده از شوق دیدار می گوییم: رهبرم، جان‌های ما و تک تک فرزندانمان فدای شما، مثل همیشه گوش‌مان به فرمان و چشمانمان به اشاره شما است.

انتهای پیام/عاطفه حردانی

ارسال نظرات
آخرین اخبار