فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) در جمع شرکت‌کنندگان ششمین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم گفت: همه گروه‌های مقاومت و آزادی‌خواهان در سرتاسر دنیا خون‌شان به جوش آمده است و آماده‌ کوچکترین اشاره ولی امر مسلمین برای نابودی اسرائیل هستند.
کد خبر: ۹۵۴۸۰۳۷
|
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) جمع شرکت‌کنندگان ششمین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده ویژه همسران و کارکنان کل سپاه، با بیان اینکه پیروزی جبهه مقاومت و عملیات طوفان الاقصی، شکست جبران ناپذیری را برای رژیم منحوس اسرائیل به بار آورد گفت: بنابر فرمایش مقام معظم رهبری، این شکست غیر قابل ترمیم هست.

سردار موحد ضمن عرض تسلیت شهادت تعداد زیادی از مردم مظلوم غزه در حمله وحشیانه اسرائیل به بیمارستان المعمدانی اظهار کرد: این رژیم سفاک و گرگ‌صفت نشان داد به قوانین بین‌المللی پایبند نیست و بیمارستان‌ها را که از مناطق ممنوعه در حمله نظامی است را با موشک مورد هدف قرار داد.

وی افزود: ما شاهد این بودیم که مردم مظلوم غزه با اصابت موشک‌های اسرائیلی بیش از هشتصد نفر شهید و زخمی شدند. امروز این اقدام را محکوم می‌کنیم و رژیم صهیونیستی با این کار به نابودی و سقوط خودش سرعت بخشید.

سردار موحد با بیان اینکه در دین مبین اسلام بین مرد و زن تفاوت‌هایی وجود دارد اما تعادل نیز وجود دارد ابراز داشت: متاسفانه در طول تاریخ، جریانات و تفکراتی ایجاد شده است که باعث شده تا زنان را از قرار گرفتن در جایگاه اصلی خود باز دارد. 

وی افزود: در سال‌های گذشته با گسترش روشن فکری در جهان غرب و نگاه‌های افراطی به جایگاه زن با شعارهای برابری، از ویژگی‌های ذاتی و شکستن حریم حیا و عفاف، ظلم دیگری در جامعه زنان جاری و ساری شده است.

فرمانده سپاه قم بیان داشت: نظام سرمایه‌داری با انواع روش‌ها زن را قانع می‌کند که منفعت و ارزش او در رفتاری است که جذابیت جنسی‌اش را برجسته بکند و این بزرگترین ضربه به حیثیت و جایگاه والای زن است.

*تاثیرگذارترین نقش یک زن، نقش همسری و مادری است

سردار موحد با تاکید بر اینکه زن و مرد در زندگی شخصی و اجتماعی دارای رسالت‌ و وظایفی هستند تصریح کرد: دین اسلام هیچ‌کدام از رسالت‌ها و وظایف زن و مرد در زندگی شخصی و اجتماعی‌اش را سلب نمی‌کند و ما معتقد هستیم مقدس‌ترین و تاثیرگذارترین نقش یک زن همان نقش همسری و مادری است که می‌تواند این نسل شجاع، غیور و آینده‌ساز را تربیت کند.

وی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توجه به جایگاه زنان و ارتقا وضعیت زنان در ابعاد مختلف با قبل از انقلاب قابل قیاس نیست یادآور شد: پیش از انقلاب زنان فرزانه‌، دانشمند و اهل تحقیق، موثر در حوزه علم و فرهنگ انگشت‌ شمار بودند اما انقلاب اسلامی موجب رویش انبوه زنان فرهیخته شد.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) درخشش دختران ایرانی در عرصه‌های مختلف و همچنین میادین ورزشی را از پیشرفت‌های انقلاب در حوزه زنان دانست و خاطرنشان کرد: بهترین تبلیغ برای حجاب این است که دختر ورزشکار قهرمان ما با حجاب بر سکوی قهرمانی می‌ایستد، پرچم ایران اسلامی را در مقابل دوربین‌های بین المللی بالا می‌برد.

سردار موحد با بیان نقش بی‌بدیل زنان و دختران در انقلاب اسلامی اذعان داشت: از همان سال‌های ابتدایی تبعید امام راحل(ره)، زنان همیشه در صحنه بودند و هر چه به دوران انقلاب اسلامی نزدیک‌تر شدیم این نقش و حضور زنان در راهپیمایی و تظاهرات بیشتر شد.

وی یادآور شد: نقش زنان در دوران ‌دفاع مقدس به اوج خود رسید. مادران و همسران شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس با درک شرایط و وضعیت زمان جنگ تحمیلی، همسران و فرزندان خود را روانه جبهه‌های جنگ می‌کردند که حاصل آن حفظ استقلال و عزت ملی و تقدیم هزاران شهید، جانباز و آزاده به اسلام بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات