خبرهای داغ:
مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم در محکومیت کشتار مردم غزه در بیمارستان المعمدانی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۴۷۷۶۴
|
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، متن این بیانیه به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِينَ كَفَرُوا وَ صَدُّوا عَن سَبِيلِ اللَّهِ أَضَلَّ أَعْمَالَهُمْ (سوره محمد / آیه ۱)

خداوند برنامه‌ها و اهداف دشمنان کافر و کسانی را که در مسیر خدا سنگ‌اندازی می‌کنند، بی‌اثر می‌سازد و آن‌ها را با شکست مواجه می‌کند.

اگر مسلمین مجتمع بودند هر کدام یک سطل آب به اسرائیل می‌ریختند او را سیل می‌برد. امام خمینی(ره)

رژیم صهیونیستی به شرط مبارزه همگانی و متحد فلسطینی‌ها و مسلمانان با صهیونیست‌ها در ۲۵ سال آینده وجود خارجی نخواهد داشت. امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)

غده سرطانی و خبیث رژیم غاصب و آپارتاید صهیونیستی که ده‌ها جنایت، اشغالگری و نسل‌کشی ساکنان فلسطین را در پرونده سیاه خود در تاریخ به ثبت رسانده؛ شب گذشته با دروغ و فریب بر امن بودن بیمارستان المعمدانی، مردم را به آن دعوت و با بمب‌های اهدایی آمریکا، مجروحین، همراهان و کادر پزشکی را جلوی چشم جهانیان به خاک و خون کشید.

رژیم منحوس صهونیست با زیر پا قرار دادن کنوانسیون‌های بین‌المللی، ارتکاب جنایات جنگی و نسل‌کشی با حمایت آمریکا و کشورهای اروپایی و سکوت و عدم اقدام جدی سازمان‌های بین‌المللی و حقوق بشری علیه آن‌ها، این رژیم را جری‌تر کرده است و اگر بیمارستان‌ها، مدارس، مساجد و خانه‌ها با بمب‌های فسفری آتش‌زا در غزه مورد هدف قرار می‌گیرد، نشان از پلیدی رژیم غاصبی است که تعبیر «سگ هار و نحس و نجس»، بهترین عبارتی است که رهبر معظم انقلاب به آن اطلاق کردند.

(بیانات رهبری در ۲۹ آبان ۱۳۹۲)

و چنانچه معظم له فرمودند: «اگر این جنایات ادامه پیدا کند، مسلمانان و نیروهای مقاومت بی‌تاب می‌شوند و دیگر کسی نمی‌تواند جلوی آن‌ها را بگیرد». اجرای سیاست‌های هولوکاستی آمریکا و سگ دست‌آموزش صهیونیسم غاصب که با محکومیت‌های بین‌المللی همراه است، انشاءالله با پیروزی غرور آفرین شیران فلسطین، در سایه حمایت ملت‌های آزادی‌خواه جهان، متوقف شده و اسرائیل را از صحنه روزگار محور خواهند کرد.

ما اساتید، مدیران و نخبگان بسیجی حوزه علمیه قم، در زمانی که همه کفر و استکبار در کمین نشسته‌اند و هجوم خود را به طرف قرآن، عترت و سرزمین مقدس نشانه رفته‌اند، ضمن همدردی با مردم مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت، جنایت کشتار مردم بی‌گناه غزه، خصوصاً بیمارستان المعمدانی را محکوم نموده و خون و جان ناقابل خویش را برای ادای فریضه واجب دفاع از مسلمانان غزه در دست گرفته و آمادگی خود را برای اعزام به فلسطین و جنگ با غاصبین اعلام می‌داریم.

۱۴۰۲/۷/۲۶

مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم

ارسال نظرات
آخرین اخبار