فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: شکوه پوشالی و هیمنه تبلیغاتی رژیم غاصب صهیونیستی برای همیشه با جریان مقاومت و طوفان الاقصی شکسته شد و این اقدام یک حمله معمولی نبود.
کد خبر: ۹۵۴۷۷۴۸
|
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، سردار حمید خرم دل روز چهارشنبه در دهمین جشنواره مالک اشتر سپاه فتح استان در یاسوج، اظهار کرد: اقدام این رژیم سفاک در بمباران شب گذشته(سه شنبه) بیمارستان غزه جنایت جنگی و اقدامی از روی ترس، بزدلی و وحشیگری بوده است.

وی یادآور شد: حمله فلسطینیان شکست سنگینی بر اسرائیل غاصب تحمیل کرد و هیمنه این رژیم را در هم کوبید و اتفاقی که صورت گرفت یک حمله معمولی نبود بلکه هیمنه اسرائیل غاصب و استکبار را درهم کوبید.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد گفت: بمباران بیمارستان المعمدانی و کشتار زنان و کودکان و بیماران و مجروحان نمی تواند برای یک رژیم و مدعی ابرقدرت جهانی یک هنر محسوب شود بلکه اقدامی از روی استیصال است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد یادآور شد: اقدام رژیم صهونیستی یک جنایت آشکار جنگی و همه جانبه ای بود که در این بیمارستان حدود هزار نفر از کودکان و زنان مظلوم غزه به شهادت رسیدند.

وی تصریح کرد: سیاست اسرائیل این است که با بزرگنمایی، تبلیغات و پول به صورت مجازی خود را با هیبت و با شکوه جلوه می دهند اما مردم دیدند با یک غافلگیری تمام قدرت پوشالی اسرائیل در هم شکست.

وی تاکید کرد: سنگر اسرائیل شکسته شده است و بی رحمانه مردم بی دفاع را به شهادت می رسانند .

سردار خرم دل عنوان کرد: باور ما این است که رهبر ایران اسلامی صادق الوعد است و وعده نابودی اسرائیل صورت خواهد گرفت.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: جشنواره مالک اشتر تقارن خوبی با امروز است که می طلبد راسخ تر از گذشته به سوگندی که خوردید محکم تر پیش بروید.

وی بیان کرد: این جشنواره مزین به مالک اشتر است کسی که در بعد سیاسی و نظامی و دینی سرآمد روزگار و امین امام متقیان بود.

خرم دل ابراز داشت: جشنواره مالک اشتر منسوب به چهره درخشان و نامدار شهید بزرگ صدر اسلام و یاور بصیر، شجاع، فداکار و مخلص حضرت امیرالمومنین علی (ع) و نمادی از تکریم است.

 

ارسال نظرات