فرمانده سپاه کربلا با صدور پیامی مطرح کرد؛

جنایت وحشیانه صهیونیست‌ها در بیمارستان المعمدانی حامیان رژیم اشغالگر و مدعیان حقوق بشر را رسوا کرد

ساری-چهره خونخوار و درنده رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی که بزرگترین جنایت جنگی تاریخ در قتل عام و نسل کشی بیش از یک هزار کودک و زن و مردم مظلوم مجروح و بی دفاع را دربیمارستان المعمدانی غزه رقم زد، بر تمام دنیا نمایان شده است.
کد خبر: ۹۵۴۷۶۸۰
|
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸

جنایت وحشیانه صهیونیست‌ها در بیمارستان المعمدانی حامیان رژیم اشغالگر و مدعیان حقوق بشر را رسوا کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا با صدور پیامی ضمن ابراز همدردی با ملت مظلوم فلسطین، اقدام جنایتکارانه رژیم غاصب صهیونیستی در قتل عام بیماران در بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم کرد.متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ ٱلَّذِینَ قَالُواْ رَبُّنَا ٱللَّهُ ثُمَّ ٱسۡتَقَٰمُواْ تَتَنَزَّلُ عَلَیۡهِمُ ٱلۡمَلَـٰٓئِکَةُ أَلَّا تَخَافُواْ وَلَا تَحۡزَنُواْ وَأَبۡشِرُواْ بِٱلۡجَنَّةِ ٱلَّتِی کُنتُمۡ تُوعَدُونَ
«۳۰/فصلت»

چهره خونخوار و درنده رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی که بزرگترین جنایت جنگی تاریخ در قتل عام و نسل کشی بیش از یک هزار کودک و زن و مردم مظلوم مجروح و بی دفاع را دربیمارستان المعمدانی غزه رقم زد، بر تمام دنیا نمایان شده است.

هرگز نمی‌توان این جنایت هولناک و وحشیانه که یک هلوکاست واقعی در عصر حاضر است و نشان از سرعت فروپاشی رژیم کودکش اسرائیل دارد، را با پروپاگاندای رسانه‌ای غرب بزک کرد و با عملیات فریب و تحریف، چهره شیطانی اسرائیل و همدستانش در راس آمریکای جنایتکار را پوشاند.

شقاوت حرمله‌ها، شمر‌ها ویزیدیان زمان که در قامت غاصبان وحشی صهیونیست و همدستان آمریکایی و غربی آن خلاصه شده است، کربلای خونینی را به تصویر کشید که دیوار‌های شیشه‌ای عملیات رسانه‌ای و تبلیغات سنگین علیه ملت مظلوم فلسطین و نیرو‌های مقاومت را درهم شکست و سران غربی حامی رژیم اشغالگر و مدعیان حقوق بشری که در گرداب سکوت فرورفتند، را بیش از گذشته رسوا کرده است.

امروز جبهه حق و باطل مشخص شده است و جهان به وضوح شاهد بیداری و آگاهی مردم آزادیخواه در سراسر دنیاست که سراسر وجودشان پر از خشم و ناراحتی از جنایات دیوانه وار اسرائیل می‌باشد.

بدون تردید طبق وعده صادق حضرت روح الله امام خمینی (ه) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و جانشین خلف ایشان، ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای (مدظله العالی) اسرائیل از بین رفتنی است و فلسطین به فلسطینیان و آغوش اسلام باز خواهد گشت.

سپاه کربلا مازندران ضمن محکومیت شهادت مظلومانه کودکان، زنان و مردم بی دفاع غزه، توسط رژیم جعلی و وحشی صهیونیستی و تسلیت به قطب عالم امکان حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا فداه، همراه و همگام و دوشادوش مردم شهید پرور و ولایتمدار مازندران که در طول چهار دهه از عمر انقلاب بیش از ۱۰ هزار و چهارصد شهید تقدیم اسلام عزیز نمودند، حمایت قاطعانه خود را بصورت همه جانبه از ملت مظلوم فلسطین اعلام میدارد و برای محو و نابودی شر مطلق اسرائیل خونخوار از صفحه روزگار آماده‌تر ازهمیشه ایستاده است و لحظه شماری می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار